motion gir lettere fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

luckas-mor

Hjaltesmor skriver:

motion, der giver kondition og som styrker de skrå mavemuskler, fik jeg at vide.

Knibeøvelserne, er det eneste, man har kunnet dokumentere, mindsker risikoen for at sprække. Jeg kneb som en besat hele graviditeten igennem oog min jordemoder kommenterede det efter fødslen. Jeg fik kun kosmetiske bristninger

knibe øvelser?? med min hva er det man sir,,skede??

ej undskyld det lød nok helt dumt meen er ikk så go til a skrive sån noget er ret genert over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

luckas-mor

molle85 skriver:

Gid jeg os stadig kunne ride. Jeg har selv hest og jeg fik rigtig ondt i underlivet bare af at skridte..

Nå men svømmening har jeg os hørt skulle være godt..

Maria 25+2

jeg har heldigvis en dejlig rolig krikke:I
en stor frederiksborg og han går så roligt og tror han kan mærke jeg ikk er så meget med på farten i øjeblikket, så trav og gallop er der ikke så meget a i øjeblikket smill, kan godt forstå hvis du savner det, jeg kan slet ikk undvære det

elsker også a bade så tror jeg vil begynde a ta i svømmehal et par gange om ugen

Anmeld

9. november 2009

luckas-mor

Frederic's moar skriver:

Jeg var på: mave-balder-lår, step, bodypump, arme-skuldre, opstrammer, aerobic, mave-ryg og ellers styrke træning ligee til det sidste. Fik blot nogle andre måder at lave de samme øvelser som de andre. Og fik lavet nyt program hver mdr.

Men fandt aldrig ud af om det virked da han skulle ud ved pks.

når okay step kan jeg desv ikk dda jeg ikk har brusk tilbage i knæene så det slider kun knogle på knogle desv, men kan godt li a styrketræne og har gjort det meget førhen

men tiden er desv ikk rigtig til det mer pga alle mine dyr og mit arbejde

Anmeld

9. november 2009

Berg

Jeg gik 3-5 km hver dag de sidste 3 måneder af min graviditet og jeg havde en suveren nem og hurtig fødsel og var lynhurtig frisk og i form igen. Men jeg ved ikke om det er godt for knæene?

Og så gymnastik for gravide (øvelser findes bl.a. i den graviditetsbog man får fra lægen) knibeøvelserne er vigtige. Lavede selv rigtig mange og havde styr på bækkenbunden, men sprak alligevel en lille smule (nok mest pga. lynfødslen)

Anmeld

9. november 2009

Hjaltesmor

tasse skriver:

knibe øvelser?? med min hva er det man sir,,skede??

ej undskyld det lød nok helt dumt meen er ikk så go til a skrive sån noget er ret genert over det

ja knibeøvelser til træning af bækkenbunden. Det er, i følge den jordemoder jeg havde ved fødslen, det eneste, man har dokumentation for, der mindsker (ikke udelukker!) risikoen for at briste

Anmeld

9. november 2009

luckas-mor

Berg skriver:

Jeg gik 3-5 km hver dag de sidste 3 måneder af min graviditet og jeg havde en suveren nem og hurtig fødsel og var lynhurtig frisk og i form igen. Men jeg ved ikke om det er godt for knæene?

Og så gymnastik for gravide (øvelser findes bl.a. i den graviditetsbog man får fra lægen) knibeøvelserne er vigtige. Lavede selv rigtig mange og havde styr på bækkenbunden, men sprak alligevel en lille smule (nok mest pga. lynfødslen)

det der kniber med knæene, er mere a bruge step maskiner, gå o pa for mange trapper og så løbe
men ellers må jeg alt andet

går jo i forvejen og kan godt li a gå.. ska oss gå med hestene når jeg ikk kan ride mere,, og så er der jo stadig min unghund, han blir oss gået med smill, håber på noget a alt det motion kan gi mig en lettere fødsel 

men stadig,, hvorn laver man knibe øvelsrr??

kniber jeg bar og slapper a hele tiden eller??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.