hæ hæ....ja, men det er jo igen det de små siger, og det her indlæg er ikke til for at undergrave bacons trælse episode i dag, men blot en forklaring på at man altså skal høre meget.....
da kasper gik i børnehave...mange år siden...så havde de en snak derhenne om de kæledyr børnene havde, ja som altid havde vi jo kat...men den gad Kasper ikke snakke om, nææææ....han fortalte med stor gru at han havde en død rocker i hans have, som hans mor havde begravet...og husk kære piger, det her forgik under rockerkrigen (og kort tid for inden var der faktisk sprunget en bilbombe tidligt om morgenen, blot en gade væk fra min lejlighed af)
well, da jeg så henter Kasper, bliver jeg stoppet af den mest emsige pædagog (i kender dem, de vil gerne snage, og forsøger hele tiden at finde nyheder at snage i og om)
hun siger så til mig...hvad æææh Trine, har du noget med rockere at gøre...
og nøøø det mente jeg da ikke!
nå siger pædagogen så, jeg hører ellers at du har begravet en rocker i din have.
og jeg var helt blank, jeg anede ikke hvad pædagogen talte om, og kasper blandede sig, og sagde, joooo mor du kan da godt huske i slog med en skovl, og gravede et hul i haven.....?????
spørg lige om min hjerne kørte med 180 i timen!
well, vi kom hjem, og jeg udspurgte jo så ungen igen og igen...og til sidst siger han, jammen mor, kan du ikke huske Tina var med?
så begyndte det at dæmre...nogle uger forinden var min nabo (tina) kommet ind til os og lånt en skovl...der lå en halv død rotte i hendes have, og den skulle jo væk, så hun baskede den en, mens jeg og ungerne så på, og begravede den ude under træerne...ikke engang i min have faktisk...
kasper kunne så ikke huske det hed en rotte...men troede det var en rocker...
så jeg måtte ned i børnehaven og forklare dem hvordan det hang sammen....
jeg glemmer det bare aldrig, jeg var sikker på min unge var syg i rødbeden! 8D
Anmeld