Det overtrætte barn, og moderen som "slår" i maven!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2008

Loggidut

hæ hæ....ja, men det er jo igen det de små siger, og det her indlæg er ikke til for at undergrave bacons trælse episode i dag, men blot en forklaring på at man altså skal høre meget.....

da kasper gik i børnehave...mange år siden...så havde de en snak derhenne om de kæledyr børnene havde, ja som altid havde vi jo kat...men den gad Kasper ikke snakke om, nææææ....han fortalte med stor gru at han havde en død rocker i hans have, som hans mor havde begravet...og husk kære piger, det her forgik under rockerkrigen (og kort tid for inden var der faktisk sprunget en bilbombe tidligt om morgenen, blot en gade væk fra min lejlighed af)
well, da jeg så henter Kasper, bliver jeg stoppet af den mest emsige pædagog (i kender dem, de vil gerne snage, og forsøger hele tiden at finde nyheder at snage i og om)

hun siger så til mig...hvad æææh Trine, har du noget med rockere at gøre...
og nøøø det mente jeg da ikke!
nå siger pædagogen så, jeg hører ellers at du har begravet en rocker i din have.
og jeg var helt blank, jeg anede ikke hvad pædagogen talte om, og kasper blandede sig, og sagde, joooo mor du kan da godt huske i slog med en skovl, og gravede et hul i haven.....?????
spørg lige om min hjerne kørte med 180 i timen!
well, vi kom hjem, og jeg udspurgte jo så ungen igen og igen...og til sidst siger han, jammen mor, kan du ikke huske Tina var med?

så begyndte det at dæmre...nogle uger forinden var min nabo (tina) kommet ind til os og lånt en skovl...der lå en halv død rotte i hendes have, og den skulle jo væk, så hun baskede den en, mens jeg og ungerne så på, og begravede den ude under træerne...ikke engang i min have faktisk...
kasper kunne så ikke huske det hed en rotte...men troede det var en rocker...

så jeg måtte ned i børnehaven og forklare dem hvordan det hang sammen....

jeg glemmer det bare aldrig, jeg var sikker på min unge var syg i rødbeden! 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2008

Grynt

LÅÅÅÅÅÅÅL Loggi, den var go :D

For mange år siden da min ælste datter var omkring 6/7 år gammel havde hun været ude at spille fodbold med sin storebror og min venindes søn. Venindens søn og min datter slog hovederne sammen og ramte min datter ret uheldigt på øjenbryns knoglen (hedder det det??) Det resulterede i at min datter fik et herre blåt øje. I skolen næste dag skule alle jo naturligvis høre om hvorfor hun havde dette blå øje. Og for at pynte (gevaldigt) på historien fortalte hun så at hendes mor (mig altså) havde banket hende med et stryge jern 8(8(8( Nåhhhh hvor var jeg gal i skralden over denne historie og sagde (meget upædagogisk) at hvis hun nogensinde igen fortalte sådanne historier så bankede jeg hende vitterligt med et strygejern (NOT, kunne da aldrig drømme om det). Mage til tosset unge :@ Heldigvis hørte jeg aldrig noget fra andre lærer/pædagoger eller forældre :)

Anmeld

16. april 2008

Rasmine

HAH!
Og så med et strygejern, Grynt altså!

Anmeld

16. april 2008

Grynt

aner ikke om ungen har humor eller bare en livlig fantasi (?)

Anmeld

17. april 2008

birgittemarie

HahahahahHAHAhahaha Loggi og Grynt :)) Det var nogle gode historier.
Og selvfølgelig har du ikke slået hende Bacon!!!

(H) fra Birgitte

Anmeld

17. april 2008

camillawp1982

Hej

Min mor siger at da jeg var lille yndede jeg at tiltrække mig folks opmærksomhed ved at gå rundt på en sær måde inde i Brugsen og bare råbe AV AV AV AV og mine forældre var virkelig bange for at nogen troede at det var fordi de var onde ved mig. Men hvorfor jeg gjorde det ved jeg virkelig ikke, men nu havde jeg jo temmelig mange autistiske træk som barn, og det kan jo godt være at jeg har oplevet et eller andet som andre ikke har kunnet forstå.

MVH Camilla

Anmeld

17. april 2008

Louise mortil4

Jeg har fået fortalt af min mor, at da jeg gik i BH for efterhånden rigtig rigtig rigtig mange år siden, da havde jeg en dag fået et kæmpe blåt mærke på armen, der hjemme spørger mor mig hvor jeg dog har fået den henne, jeg svarer så at det er Louise marie der har bidt mig. Næste dag så de jo selvfølgelig nede i BH og spurgte mig hvor den var fra, hvortil jeg svarede at det var min mor der havde slået mig. De havde så fat i mor da jeg skulle hentes, og hun får jo så forklaret dem at det ikke er sådan det hænger sammen, og at jeg der hjemme har fortalt noget andet. Jeg tror aldrig der var nogen der fandt ud af hvor det blå mærke kom fra.

Knus Louise

Anmeld

17. april 2008

Loggidut

jeg har faktisk engang næsten bragt mine forældre i en drøn forfærdelig situation, de var nær blevet meldt til myndighederne...jeg gik i skole, på det tidspunkt...

historien er, at min far netop var blevet fyret fra den fabrik han havde været på i mange år...cementfabrikken, fordi den skulle lukke ned...og min mor arbejdede på spritfabrikken, hun lavede chips...i daglig tale blev den kaldt for spritten...så de gamle sagde altid, nå så skal mor på spritten, eller mor arbejder på spritten...o.s.v...

oppe i skolen havde vi så snakket om vores forældre, og jeg sagde med stolt stemme: min far er arbejdsløs, og min mor er på spritten...

min lærer var så lige ned og spørge min storebror om alt var i orden hjemme hos os, og heldigvis for at Jan kunne forklare hvordan det hang sammen....låååål...

min mor var helt gasrød i hovedet da jan fortalte hende det....låååål

Anmeld

17. april 2008

Tikki

ha ha ha - det er altså nogle fantastiske historier. Ikke sjovt i situationen, men for søren hvor er det sjovt nu at høre om. :D

Anmeld

17. april 2008

bette

hahaha sorry men kan seriøst ikke lade være med at grine når i skriver de histrorier..kunne lige forstille mig det.. puha kunne sku have gået grueligt galt egenltig.. men godt det ikke kom videre..

heeh tror aldrig jeg har sagt at min mor bankede mig hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.