Åhh hvor træls altså og nej selvfølgelig har du ikke slået hende, men hun ved jo lige, hvor hun skal trykke og prøver at lave splitning mellem sine forældre...helt klassisk ;).
Jeg har prøvet noget i samme stil - det var så bare ikke mit eget barn, men et barn fra den børnehave jeg var ansat i den gang. Vi var på tur og der var et barn, der bare ikke ville gå mere. Hun satte sig ned og blev siddende. Ja, da vi jo var ca 20 børn afsted og 3 pædagoger, så måtte hun altså komme med, så jeg tog hende i hånden og trak afsted med hende, hvorefter hun skriger højt der midt på gaden: "av av av du må ikke hive sådan i mig, av av av"....arhhhhh jeg kunne have gravet mig ned. Husker stadig hvor ondt i maven, jeg fik og hvor dårlig jeg havde det, da jeg fortalte det til hendes mor senere på dagen. Men hendes mor grinede heldigvis bare, da hun havde oplevet det mange gange med hende.
Og efterfølgende har jeg hørt flere unger på den alder sige noget i den retning fordi "de ved", hvor de kan "ramme" hos meget følsomme forældre..puha, glæder mig ikke til min datter kan gøre det..ufff :'(
Anmeld