Det overtrætte barn, og moderen som "slår" i maven!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. april 2008

Rasmine

Av av, mit hjerte... Mille var mega overtræt, da hun fik nattøj på.(Og klokken var kun lidt i 19) Hun kigger lidt olmt på mit hår, og så mine øjne, så på mit hår igen, hvorefter hun tager fat i mit spænde(som sidder i den ene side af pandehåret) hvorefter hun hiver til. Min refleks er at "tjatte" ud efter hende. Og med det samme mente hun jeg [k]SLOG[/k] hende. Hun begyndte at græde helt hysterisk, og gik ind i soveværelset til Lars, som sad og gav Rasmus vælling. Hun siger til ham: "Mor slår i maven" :'( Arhmen altså, om jeg har det dårligt nu! Har jeg SLÅET hende? Oh my god, hvor har jeg det ikke godt med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2008

Anja

Nej, selvfølgelig har du ikke slået hende ! :)

Anmeld

16. april 2008

Loggidut

se lige her bacon....

og nej gu slår du hende ikke!

https://www.baby.dk/Forum/Messages.aspx?ForumTopicI D=1950

Anmeld

16. april 2008

Tikki

Åhh hvor træls altså og nej selvfølgelig har du ikke slået hende, men hun ved jo lige, hvor hun skal trykke og prøver at lave splitning mellem sine forældre...helt klassisk ;). Jeg har prøvet noget i samme stil - det var så bare ikke mit eget barn, men et barn fra den børnehave jeg var ansat i den gang. Vi var på tur og der var et barn, der bare ikke ville gå mere. Hun satte sig ned og blev siddende. Ja, da vi jo var ca 20 børn afsted og 3 pædagoger, så måtte hun altså komme med, så jeg tog hende i hånden og trak afsted med hende, hvorefter hun skriger højt der midt på gaden: "av av av du må ikke hive sådan i mig, av av av"....arhhhhh jeg kunne have gravet mig ned. Husker stadig hvor ondt i maven, jeg fik og hvor dårlig jeg havde det, da jeg fortalte det til hendes mor senere på dagen. Men hendes mor grinede heldigvis bare, da hun havde oplevet det mange gange med hende. Og efterfølgende har jeg hørt flere unger på den alder sige noget i den retning fordi "de ved", hvor de kan "ramme" hos meget følsomme forældre..puha, glæder mig ikke til min datter kan gøre det..ufff :'(

Anmeld

16. april 2008

ivfmarie

Nej du har ikke... men så lidt alligevel... :S For hvis Mille mener at du har slået hende - så har hun jo fået den opfattelse at [k]din[/k] reaktion på at hun hev i håret var at "slå" hende. Og hvis mor løser problemer ved at slå - så er det måske ok at Mille gør det næste gang en af ungerne i BH'en driller hende? Ohhh - gru!! Jeg er så bange for at komme til at sende forkerte signaler - de er dælme SÅ modtagelige i denne alder. Men hvis du er bange for at myndigheder kommer og rusker dig - så slap bare af, der skal [k]meget mere[/k] til før de fjerner Mille... Se bare stakkels lille Jørn, og nu også hans lillebror!!! Marie

Anmeld

16. april 2008

Rasmine

Ja, det er nemlig det. Jeg har ikke slået, og så alligevel.
Og hvad nu i morgen når/hvis hun siger i børnehaven at mor slår i maven!
Årh nej!

Og tak for linket, Loggi, det luner altid at vide at andre "også slår eller sparker" deres børn.

Tak for Jeres svar, har det LIDT bedre, men har stadig en klump i maven.

Anmeld

16. april 2008

Loggidut

gå du nu ned og fortæl dem om episoden i børnehaven...og så er jeg sikker på der sidder en pædagog som kan fortælle dig at du kan tage det med ro...
du har rent mel i posen, og derfor intet at være bange for...så tag en snak med de folk der omgåes børn på Milles alder hver dag...jeg er sikker på de vil grine af dig, og sige du skal slappe af...
Desuden ville jeg nok snakke stille med Mille om hvornår man slår og ikke slår, og om at det også gjore ondt på dig da hun hev i håret...og s¨lad hende vide i har sluttet fred...hun er i en ret sjov alder lige nu, og det er ikke noget man skal være bange for IVF...verden er bare så stor, og de små mangler ord for at fortolke alt det de oplever.

knus fra loggi, som under rockerkrigen begravede en rocker i hendes have....spørg lige om jeg var bange for børnehaven da det stod på!

Anmeld

16. april 2008

Tikki

Du kunne jo fortælle det i børnehaven - jeg er overbevist om, at de har oplevet det før. Jeg har i hvert fald hørt rigtig rigtig mange historier om forældrene gennem tiden :D Nogle mere sjove end andre.....

Og igen, du har altså ikke slået! Jeg tror altså også godt, Mille ved det...man skal ikke undervurdere, at de kan være lidt lumske i den alder - selvfølgelig uden at vide, hvad konsekvensen kan være ved at sige sådan ;)

Anmeld

16. april 2008

Tikki

knus fra loggi, som under rockerkrigen begravede en rocker i hendes have....spørg lige om jeg var bange for børnehaven da det stod på!

Den kræver en forklaring Loggi 8(8D8D8D

Anmeld

16. april 2008

Marco2

...som under rockerkrigen begravede en rocker i hendes have....spørg lige om jeg var bange for børnehaven da det stod på!

Øhhh den må du lige forklare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.