hvad syntes du gjorde mest ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

MorTilGustav

Det var nok da presseveerne kom... Min fødsel gik utrolig hurtig. Vandet gik 22.30 og derefter kom veerne. Ankom på sygehuset 00.10 og fødte min søn 01.35. Havde altså ikke veer særlig længe men blev sgu lidt bange da jeg mærkede presseveerne da JM ikke var i lokalet. Lå alene med min mor da jeg kunne mærke pressetrangen og vidste heldigvis at jeg IKKE måtte presse før jeg fik lov.. Men det var dælme skræmmende at mærke smerten og pressetrangen uden en professionel ved sin side  
Der var ikke tid til nogen form for smertestillende (fik kun en varmepude...) så jeg må have været meget høj på adrenalin  Havde frygtet det var MEGET værre. Er bare taknemlig for at det gik så utrolig hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Mira0911

Hovedet... Og da koppen skulle på... Gjorde afsindigt ondt...

Anmeld

9. november 2009

wamse

Helt klart veerne. For mig har presseveerne været en lettelse, for så vidste jeg at det var tæt på selve fødslen. Har altså også max haft 10 min. presseveer ved alle 3 fødsler.

Anmeld

9. november 2009

Valle81

Jeg synes også udvidelses veerne var de værste:0)

Anmeld

9. november 2009

SmørBlomstens Mor

Det værste var da hovedet sad fast i 3*3 presseveer 

Jeg havde en meget hurtig fødsel og havde en lang ve fra kl. 2 til ca. 3.30. Derefter presseveer i en time og hvilken lettelse at få nogle pauser indimellem veerne 

Anmeld

9. november 2009

Mutti2

Tjae.... Jeg åbnede mig fra 1 cm til 10 cm på under en time, og allerede fra start var der omkring 1 - 2 minutter imellem veerne.... Jeg synes det der gjorde mest ondt, var at åbne mig så hurtigt. Det krævede meget energi og kræfter af kroppen.

Min fødsel var total ønske fødsel, og gik rigtigt hurtig (ialt 3 timer og 14 min). Men det var uoverskueligt netop fordi at det gik så stærkt!!

Men mit svar er altså de veer der fik mig til at åbne sig.

Knus Pernille

Anmeld

9. november 2009

BinaMor

jeg sys det var "dejligt" at prsse fra 8 cm og opefter troede jeg at jeg ville dø. men at presse gjorde mig mere "fri" far smerterne

Anmeld

9. november 2009

Nanna1985

Jeg synes udvidelsesveerne var de væreste.. AV AV..

Anmeld

9. november 2009

SaNiNa

Jeg må jo siger veerne for jeg nåede aldrig at få presver enden det endte i en aks.

Anmeld

9. november 2009

TbCp

Jeg nåede ikke hele fødslen igennem.
Vandet gik 6.30 og veerne begyndte så småt 7.30 og blev så ved og  ved og ved..... de var onde men til at holde ud.. måtte dog til sidst have en epidural.
Så fik jeg presseveer og det synes jeg var sindsygt ubehageligt...troede jeg var ved at ski** i bukserne

Herefter endte det så i akut kejsersnit så selve det med at presse barnet ud kan jeg ikke tale med om...

Nej faktisk synes jeg det der gjorde mest ondt var de skide ar efter kejsersnittet.... for pokker mand, kunne ikke komme ud af sengen selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.