hvad syntes du gjorde mest ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. november 2009

noahsmoar

undskyld hvis dette emne har været oppe før...

men hvad syntes du gjorde mest ondt, veerne eller da i skulle til at føde vidunderet (presseveerne)?

personligt selv syntes jeg det var veerne der gjorde mest ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Betina88

Det var veerne der var de værste .. Og da jeg sku' på sygehuset , kørte jeg i en ambulance , det gjorde så ondt ..

Anmeld

8. november 2009

mariamiss6

med den første synes jeg faktisk det mest smertefulde var lige der hvor man forsøger at presse hovedet igennem, det sved og brændte som død og helvede, men de viste sig også at jeg gik en lille smue i stykker de steder jeg mærkede det.
Desuden synes jeg presseveerne var forfærdelige det første lange stykke tid, men det var nok også fordi jeg måtte holde dem ud 2½ time før jeg fik lov at arbejde med dem og presse med.

med nummer 2 synes jeg klart det var udvidelsesveerne der var de værste, men jeg vågnede også op klokken 5 om morgenen, og så startede de bare lige på og hårdt og efter bare 2 timer var der stort set ingen pauser mellem dem, og de var sindssygt lange, mange af dem varede op til flere minutter...

Anmeld

8. november 2009

CarinaSB

Det var da jeg skulle presse hovedet ud .. Men ellers syntes jeg veerne gjorde rigtig ondt .. syntes at det var en lettelse med press veerne

Anmeld

8. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

helt klart hovdet

Anmeld

8. november 2009

Hjaltesmor

veerne! Presseveerne gjorde kun ondt, når jeg ikke pressede - i hvert fald i forhold til udvidelsesveerne

Anmeld

8. november 2009

Mathilde

Jeg synes den periode lige inden jeg fik at vide, at jeg måtte presse var absolut smertefuld! Under de første presseveer troede jeg at min rygrad blev flået ud og det var nok det værste for mig. De efterfølgende presseveer klarede jeg bedre fordi jeg havde fokus på at presse i stedet for smerten.. Udvidelsesveerne synes jeg ikke var så slemme.

Anmeld

8. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Udvidelses veerne.
Men under presseveerne var det klart når jordemoderen rørte ved mellemkødet

Anmeld

8. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg vil sige den ve hvor vandet gik Den gjorde virkelig nas

Anmeld

8. november 2009

karina1980

da jeg skulle syes  jeg synes ikke det gør ondt at have veer, det er bare pissehamrende ubehageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.