selvbruner!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

tandbørsten

jeg kender ikke den i andre snakker om jeg har holdt mig til den fake bake da den passer godt til mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Dumt spørgsmål, men: Når man sprayer på, skal man så bare lade det sidde, eller skal man stadig fordele det med hænderne bagefter?

Har nemlig købt en spray for noget tid siden, men stadig ikke fået den brugt

Anmeld

22. november 2009

qp

Jep du sprayer den bare på ansigtet - holder flasken 15 cm fra ca.... og den fordeler sig jævnt helt selv så du skal ikke røre ved det. For at opnå en optimal glød så sprayer du igen 30 min senere.... såååååh skal du se... sådan 4-5 timer senere er du bare lækkert brun med en rigtig god glød

Anmeld

22. november 2009

qp

Rikke skriver:

Dumt spørgsmål, men: Når man sprayer på, skal man så bare lade det sidde, eller skal man stadig fordele det med hænderne bagefter?

Har nemlig købt en spray for noget tid siden, men stadig ikke fået den brugt

Glemte at citere

Anmeld

22. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
qp skriver:

Jep du sprayer den bare på ansigtet - holder flasken 15 cm fra ca.... og den fordeler sig jævnt helt selv så du skal ikke røre ved det. For at opnå en optimal glød så sprayer du igen 30 min senere.... såååååh skal du se... sådan 4-5 timer senere er du bare lækkert brun med en rigtig god glød

Tusind tak for dit svar, så blev jeg lige lidt klogere Må hellere prøve en af dagene så...

Anmeld

20. januar 2010

FrøkenGlad

Jeg har prøvet en med aloe vera som var ret god - den lagde sig naturligt, men jeg brugte også en peeling fra samme serie inden

Jeg har set den på LRuniverse.dk under aloe vera og så cremer. Jeg kan se der også er en decideret selvbruner, men den jeg har brugt er den, de kalder Holiday Feeling - vi vil vel alle gerne have lidt kulør/glød her i vinteren og jeg er ikke tilhænger af solarium

Anmeld

20. januar 2010

Ox.

Feluca09 skriver:

Jeg lever og ånder for sunspa....

Den hopper jeg med på!

Anmeld

24. januar 2010

vappepigen

Jeg bruger bare doves selvbruner...den er billg, let og fordele og den giver et fint resultat efter min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.