selvbruner!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

moller84

Tan in a can - ja hvis det er den nye fra dennis knudsen, så det den jeg begyndt at bruge. Havde selv prøvet alt, og kan ikke tåle solarie da jeg får pigment pletter.. plus det er jo ikke sundt - men den nye der fra dennis knudsen der til at spraye på er bare super go synes jeg. Den blir du nød til at prøve, der ikke andet at sige *s*

Men synes der er lidt overskydende farve at tørre af om morgenen hvis du spayer dig tidligt på aftenen, men den er altså go synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har købt sådan en sprøjte pistol i Biltema,og så køber jeg noget flydende selvbruner som jeg sprøjter på med den.Det er GENIALT!Det er selvfølgelig lidt dyrere at anskaffe sig,men så skal man bare købe farven efterfølgende og det er meget,meget billigere end alt det andet selvbruner på markedet

Anmeld

21. november 2009

qp

Stemmer også op SUN SPA - Tan In A Can!!

Synes så kun farven er flot samme dag som man har sprayet den på - og det holder altså ikke i mere end max 3 dage.

Men det er ok - jeg bruger det kun hvis jeg skal noget eller har behov for, at se lidt ekstra godt ud

Anmeld

22. november 2009

Ni-ko-li-ne

lululupo skriver:

Jeg ville normalt også sige sunspa, men af en eller anden mærkelig årsag, tager jeg slet ikke imod nu jeg er gravid, sikkert hormoner

jeg brugte ikke spray mens jeg var gravid... man indånder meget af det skidt.... men der brugte jeg en fra Helsam, kan ski ikke lige huske hvad den hed

Anmeld

22. november 2009

Ni-ko-li-ne

Pernilleh skriver:

Jeg har købt sådan en sprøjte pistol i Biltema,og så køber jeg noget flydende selvbruner som jeg sprøjter på med den.Det er GENIALT!Det er selvfølgelig lidt dyrere at anskaffe sig,men så skal man bare købe farven efterfølgende og det er meget,meget billigere end alt det andet selvbruner på markedet

hi hi.... kreativt!

Anmeld

22. november 2009

Ni-ko-li-ne

moller84 skriver:

Tan in a can - ja hvis det er den nye fra dennis knudsen, så det den jeg begyndt at bruge. Havde selv prøvet alt, og kan ikke tåle solarie da jeg får pigment pletter.. plus det er jo ikke sundt - men den nye der fra dennis knudsen der til at spraye på er bare super go synes jeg. Den blir du nød til at prøve, der ikke andet at sige *s*

Men synes der er lidt overskydende farve at tørre af om morgenen hvis du spayer dig tidligt på aftenen, men den er altså go synes jeg.

den har jeg prøvet,,, jeg er ikke 100% tilfreds med den....

Anmeld

22. november 2009

Ni-ko-li-ne

Floridoor skriver:

i skulle prøve fake bake, den er lidt i den dyre ende men glir en dejig glød og man kommer bestemt ikke til at ligne en gulerod

den kan købes her bla. hotbeautystuff.dk - det et bla den de bruger i vild med dans.

det havde jeg også tænkt på.... men så bliver jeg alligevel for nærig.... fordi jeg ikke lige havde hørt om den var god... måske jeg skulle prøve den

Anmeld

22. november 2009

tandbørsten

den er super go, jeg sprayer aften inden jeg skal til fest eller lign. og tørre så det overskydede af om morgen i badet og man har stadig en dejlig brun glød..

Anmeld

22. november 2009

qp

Floridoor skriver:

den er super go, jeg sprayer aften inden jeg skal til fest eller lign. og tørre så det overskydede af om morgen i badet og man har stadig en dejlig brun glød..

Hvordan er den bedre end Tan In A Can (Sunspa) ?

Anmeld

22. november 2009

moller84

ej den har jeg ikke hørt om - jeg jo tilfreds med tan in a can netop fordi den skulle sprayes på, så ku være man skulle prøve den hvis den måske er en smule bedre, for tan in a can kan godt gi en smule underlig farve brun synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.