Billeder af Emily (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

bette

ej hvor hun bare super laber.. hehe . skønne unge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Kaufie

Hvor er hun kær AG!

Så fin og alfe-agtig på den gode måde!

Anmeld

8. november 2009

Susan1978

lækkermås siger jeg bare og hvor kan man bare se at hun begynder at ligne dig rigtig meget på billedet med de store sko.

Anmeld

8. november 2009

ka li ja

fuck hvor er hun lækker!! og hvor er hun bare blevet stor

Anmeld

9. november 2009

Rasmine

Hun er fanememonene en sveske!

Hvad var det for nogle rodfrugter? Synes flere og flere taler om rodfrugter, men jeg ved faktisk ikke hvordan man gør.

Jeg kender vist kun kartofler, er det ikke en rodfrugt?

Anmeld

9. november 2009

Marco2

Mebach skriver:

Hun er fanememonene en sveske!

Hvad var det for nogle rodfrugter? Synes flere og flere taler om rodfrugter, men jeg ved faktisk ikke hvordan man gør.

Jeg kender vist kun kartofler, er det ikke en rodfrugt?

Hey.

Gulerødder, pastinak, persillerod, rødbede, selleri, jordskokker og skorzonnerrødder er alle rodfrugter. Rodfrugter er, som navnet angiver, frugter/grøntsager, der vokser i jorden. Kartofler er teknisk set ikke rodfrugter, men rodknolde.

Dem skyller jeg, skærer i mindre stykker, og putter dem i en pose med krydderier og olie. Ryster posen så alle ternene er godt snakset ind i olie og krydderi og så in i ovnen i et fad. Superlækkert og nemt.

AG

Anmeld

9. november 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Hey.

Gulerødder, pastinak, persillerod, rødbede, selleri, jordskokker og skorzonnerrødder er alle rodfrugter. Rodfrugter er, som navnet angiver, frugter/grøntsager, der vokser i jorden. Kartofler er teknisk set ikke rodfrugter, men rodknolde.

Dem skyller jeg, skærer i mindre stykker, og putter dem i en pose med krydderier og olie. Ryster posen så alle ternene er godt snakset ind i olie og krydderi og så in i ovnen i et fad. Superlækkert og nemt.

AG

Jeg synes bare at feks. selleri er så...nitte? (Læs: I DISLIKE)

Hvad får I så til? -Og gider Emsen godt spise de der rodfrugter?

Anmeld

9. november 2009

Tynen

Mebach skriver:

Jeg synes bare at feks. selleri er så...nitte? (Læs: I DISLIKE)

Hvad får I så til? -Og gider Emsen godt spise de der rodfrugter?

Hvis du skærer dem i "stænger" og lader unge(n/erne) spise dem med fingrene, plejer det at bevirke masseindtagelse..

Du skal dog ikke tro at ungen er dødeligt syg når den næste dag leverer en "puha" med blodig farve.. Rødbeder farver åbenbart ret så meget

Trine - Så hamrende korny mht. rodfrugter

Anmeld

9. november 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Hey.

AG

PS: skal man ikke skrælle de der tingester?

Anmeld

9. november 2009

Marco2

Jeg bruger stort set kun, kartoffler, gulerødder og rødbede. En gang imellem pastinak. 

Hvad vi får til...? Tjaaa stort set alt muligt man også ville servere alm kartofler til. Nu er jeg bare ikke til alm kartofler, sårn kogte, så jeg laver altid kartoflerne inde i ovnen. Om det så er med andre rodfrugter eller kun kartofler er forskelligt.

Men vi får frikadeller, farsbrød, kylling, kalkun til. Og så enten en sovs, blendede grøntsager i lidt cremefraiche/yoghurt, tzatiki eller mors egen opfundene creme fraiche dressing.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.