Hvordan lyder det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Nadi

Frida Rosa Rothmann Bartholin

Hvis ikke min lillebror havde ødelagt navnet Josephine, skulle Lillesøster jo have heddet det og haft Rosa som mellemnavn. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det passer sammen med Frida, men jeg er bare SÅ vild med navnet. Så er I ikke søde at hjælpe mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Siber

tja jeg ved ikke rigtig, det er som om man snubler i det, hvis du får står? Men skal hun hedde Frida Rosa eller skal hun hedde Frida også Rosa til mellemnavn?

Knus Siber

Anmeld

7. november 2009

Joan ( Smallie )

Man kan ikke få mellem navne idag Hun kan komme til at hedde Frida rosa og så Rothmann til mellem navn

Anne blev døbt Anne marie Nørbæk og jeg ville have hun skulle hedde marie til mellem navn men det kunne bare ikke lade sig gøre og det var det samme med Niels.

Men Nadi hmm syntes måske også det snubler lidt over hinanden men hvis hun nu kun skal kaldes Frida til daglig gør det jo ikke noget. Er helt vild med de navne hver især skal jeg så lige sige.

Anmeld

7. november 2009

Muffinmus

enig med de andre. Når Rose er med snubler man fuldstændigt i navnet..Men Frida er da så søøøødt:-)

Anmeld

7. november 2009

Juniors mor

Frida er et fantastisk navn  Når det bliver sat sammen med Rosa (som også er meget smukt) snubler man dog lidt over det, men hvis i "bare" kalder hende Frida til hverdag gør det jo ikke så meget.

Måske er det fordi begge navne ender på "a"?? Frida Rose er ligesom nemmere at sige.....hhmmmm.....tænker vist bare lidt højt nu.....

Anmeld

8. november 2009

Anja

Frida er et skønt navn  Rosa er også meget kønt, hvis ikke hun skal hedde begge navne som kalde navn, så synes jeg sagtens hun kan hedde begge dele.

Anmeld

8. november 2009

Nadi

Jeg synes nemlig også man snupler lidt i det, men Rosa skulle bare være der og Frida bliver hendes kaldenavn.

Men jeg gider da ikke hvis man skal stave det med småt, hva er nu det for en fjollet regel de har fundet på??

Dennis var heller ikke så vild med det, så det afhænger lidt af hvad han siger til det. Han har fået lidt betænkningstid til at finde ud af om det skal med eller ej.

Men tak for jeres svar, det gave ihvertfald lidt klarhed i mine tanker  Og hvor er det skønt at høre I synes om det navn vi har fundet til Lillesøster

Anmeld

8. november 2009

Tut

Det er et rigtig sødt navn

Anmeld

9. november 2009

Nadi

Lige en hurtig update, vi dropper Rosa. Og det er jeg faktisk helt okay med.

Anmeld

9. november 2009

Rasmine

Frida er vildt sødt. Tror det er godt I dropper Rosa, det var lidt langt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.