Har oplevet noget frygteligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Lise

Var til Molo lagersalg, og der var bunker, flere bunker og atter bunker af tøj i alle størrelser og farver - og jeg måtte ikke købe noget udover en gave...

Det startede i onsdags, og har med vilje holdt mig væk derfra, da vi seriøst ikke har brug for mere tøj til lillebror og Simon lige som det ser ud nu. Men så da vi skal på besøg hos en af Christians venner imorgen og se deres nye baby, blev jeg sendt ud efter en gave til dem....

Pheew, det holdt hårdt. Havde virkelig mange fede ting i hænderne, og lagde det allermeste tilbage igen. Men fik da et par overalls + bluse til gaven, en t-shirt til Simon, og 2 bodys + tre hjelme til lillebror - og det hele for kun 550 kr   Man kunne jo købe sig fattig i Molo-land, men godt jeg holdt mig rimeligt i skindet..

Nu er jeg atter hjemme i sikkerhed, med dankortet næsten i behold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Nadi

Det lyder som et vaskeægte marreridt

Godt det ikke var mig der oplevede det, ville ikke have haft så meget selvkontrol som dig!! Hvis det ikke havde været for Dennis da vi var til Outlet messe var jeg kommet hjem med mange flere ting og endnu mere minus på kontoen!

Hvorfor er det at det egentlig er så svært?

Anmeld

7. november 2009

Siber

uff sikke et marridt

Det er også en af ulemperne (fordele synes min mand) at bo her i Norge. Jeg går glip af rigtig mange lagersalg

Knus SIber, der synes du er sej at du kan ligge tingene tilbage, godt gået

Anmeld

8. november 2009

Susan1978

tror det er godt jeg aldrig har prøvet de der lagersalg..   er ret sikker på det er vanedannende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.