Jeg har veer - hjælp!!!!!!! (klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Tut

Hej piger,

Jeg har brug for råd nu.

Vi har reddet os en gang roskildesyge herhjemme med alt hvad hører dertil. Og jeg har siden igår kl. 19 brækket mig og haft diarre i stride strømme.

Det har åbenbart sat gang i noget, for kl. 2 besluttede jeg efter at have talt med FG at jeg skulle komme op og blive tjekket. (jeg var sikker på at jeg var gået i fødsel) Jeg blev tjekket og fik kørt strimmel i 3 timer.

Jeg har veer/plukkeveer ca. hver 5-6 minut men de varer kun 20-30 sekunder. Og de bider ikke rigtig til. Kun lidt.

Så jeg blev sendt hjem igen for at hvile og se om jeg kunne spise noget.  Min roskildesyge er stortset ovre nu heldigivs, men veerne/plukkeveerne er der endnu, med samme mellemrum 5-6 min. Men de varer stadig kun 20-30 sekunder, men de niver lidt mere nu.

JM i nat sagde at de nok ville gå i sig selv igen når jeg ikke kastede op og sked mere. Men nu har jeg ikke være på toilettet siden på hospitalet kl. ca. 4.

Jeg er allerede ved at blive sindsyg over at de bare er sådan LA-LA, og ikke enten går i sig selv eller bliver til mere.

Er der ikke en eller anden gammel myte/ammestue historie som kan sætte mere gang i veerne??? (ikke sex, for manden ligger stadig og brækker sig i stride strømme)

Min JM sagde at sådan en omgang opkast/diarre sagtens kan sætte gang i en fødsel når man er så langt henne.

Håber at der er en af jer der kan hjælpe.

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Siber

Hej søde tut,

Jeg kan desværre ikke hjælpe da jeg har fået 2 pks, men vil bare lige ønske dig pøj pøj, håber håber snart nana komme ud!

Knus Siber

Anmeld

7. november 2009

Mary

Pyha da Tut! Godt at du da i det mindste er ved at være ovre det der !!!!!

Du må igang med at nulre dine brystvorter, det skulle vist stimulere....noget......hormon? Men det skal vist være massivt og længe. Ellers ved jeg ikke lige hvad du kan gøre her og nu, der er jo alti hindbærblad-theen, hehe, men så skulle du nok have været igang med det et par uger.....

God bedring til jer og pøj pøj med de der veer! Hvor langt er du nu?

Anmeld

7. november 2009

Tut

er 36+1, hun blev skønnet til 3200g igår og hun står helt nede og står fast.

Anmeld

7. november 2009

Louise mortil4

hva med en god travetur, kan du holde til det?? Eller en gang amerikansk olie (ved dog ikke om det virker) ellers så ja nuldre brystvorter skulle vist også hjælde.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

7. november 2009

Nadi

Ej puha Tut! Kan faktisk mærke din frustration helt ud igennem skærmen, man har bare ikke brug for at høre deres LA-LA pladder i sådan en situation. Jeg ville jo mener du er helt klar til at føde nu og hvis du alligevel skal have nåle i for at forsøge at sætte fødslen igang.

Myter/ammestuehistorier: en rask gå tur, "løbe"-tur op og ned a trapperne, hindbærblade-te, og ja sex, selvom det er udelukket (der er vist noget i sæden som kan sætte fødslen igang).

HELD OG LYKKE med det hele

Anmeld

7. november 2009

bette

uhh hvor spændende.. eller ja for dig er det jo træls..

har vist ikke de vilde råd udover det de andre er kommet med..

ønsker dig held og lykke og sender dig en palle fyldt med vestøv..!

Anmeld

7. november 2009

Tynen

Lav et "Det hele og min krop kan fandme rende mig!!!"-indlæg... Så skal du satme se løjer

Trine - Der samtidig liiige ønsker dig pøj pøj og held og lykke!
Shit, hvor er det spændende..

Anmeld

7. november 2009

Lise

FØJ da Tuttelut - det er da vist ikke første gang i er sådan ramt, hva...  Selvom det kunne være skønt for sig at få gravditeten overstået, er det så ikke federe at det lod vente på sig - bare lidt - så Christian og du selv er på toppen, og hvad med Noah, er han også syg?

Hvis du ikke synes det, tjaaaæææh, så har jeg vist ikke noget at tilføje som ikke allerede er nævnt, og så vil jeg ellers bare ønske dig held og lykke  

Anmeld

7. november 2009

Muffinmus

he he, vent nu lige en uge eller 2 inden du føder søde....

MEn nej, ingen gode råd desværre...kroppen bestemmer selv når den synes det er ved at være tid..og sygdom tæller altså ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.