Hej piger,
Jeg har brug for råd nu.
Vi har reddet os en gang roskildesyge herhjemme med alt hvad hører dertil. Og jeg har siden igår kl. 19 brækket mig og haft diarre i stride strømme.
Det har åbenbart sat gang i noget, for kl. 2 besluttede jeg efter at have talt med FG at jeg skulle komme op og blive tjekket. (jeg var sikker på at jeg var gået i fødsel) Jeg blev tjekket og fik kørt strimmel i 3 timer.
Jeg har veer/plukkeveer ca. hver 5-6 minut men de varer kun 20-30 sekunder. Og de bider ikke rigtig til. Kun lidt.
Så jeg blev sendt hjem igen for at hvile og se om jeg kunne spise noget. Min roskildesyge er stortset ovre nu heldigivs, men veerne/plukkeveerne er der endnu, med samme mellemrum 5-6 min. Men de varer stadig kun 20-30 sekunder, men de niver lidt mere nu.
JM i nat sagde at de nok ville gå i sig selv igen når jeg ikke kastede op og sked mere. Men nu har jeg ikke være på toilettet siden på hospitalet kl. ca. 4.
Jeg er allerede ved at blive sindsyg over at de bare er sådan LA-LA, og ikke enten går i sig selv eller bliver til mere.
Er der ikke en eller anden gammel myte/ammestue historie som kan sætte mere gang i veerne??? (ikke sex, for manden ligger stadig og brækker sig i stride strømme)
Min JM sagde at sådan en omgang opkast/diarre sagtens kan sætte gang i en fødsel når man er så langt henne.
Håber at der er en af jer der kan hjælpe.
Tut
Anmeld