Følelsen af veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

LouiseNielsen

Jeg vågnede med noget der minder lidt om mens smerter... Hen af dagen blev de selvfølgelig kræftigere og begyndte at rulle oppe fra og ned over maven og om i lenden.... Og av for helvede!!! Men omvendt, jeg troede faktisk det ville gøre mere ondt!

Senere føles det som om at der stor en i spegat mellem mine ben, og trak (undskyld) mine ben og kønsdele fra hinanden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tak fordi I vil dele jeres oplevelser med mig og tak for de søde ord Mumto3.

Jeg kunne sagtens forestille mig at kaste op også. Mine menstruationssmerter som yngre stod på opkast, diare, smerter ned i benene, synsforstyrrelser og et par gange har jeg været ved at miste bevidstheden. Så jeg glæder mig til det bliver gange 100.

Ej, jeg er bare så super spændt. Jeg kan mærke på min mave han ligger en bitte smule længere nede end normalt, så det var nok derfor jeg havde så voldsomme plukveer øverst oppe i livmoderen, og senere på dagen fik jeg smerter nederst i bækkenet, så der har han nok skruet sig lidt nedad. Men der er stadig et stykke vej endnu, men kryds fingre for at det bliver inden for de næste 2 uger, for jeg er godt nok meget utålmodig efter at se min søn, der bliver mit først barn.

Anmeld

8. november 2009

LinLin

Her gik vandet først (kl 5.30 midt i sengen :-) ) Så da det begyndte at gøre ondt (som kraftige mens-smerter) vidste jeg det var veer...

(og syntes i øvrigt det gjorde ondt to-tre timer efter de startede, men det blev jo værre ;-) )

Anmeld

8. november 2009

Betina88

Jeg havde veer ved lænden .. Det kom slet ikk' til maven ..

Anmeld

8. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Nej hvor sjovt, at de KUN kom ved lænden.

Det er spændende at høre hvor forskelligt det er fra person til person.

Når det begynder at gøre ondt, tror jeg det er meget godt hvis man ikke er så bevidst om at det bliver værre og værre. Hehe.. Men heldigvis er der altid en ende på det.  Gad vide hvor god jeg vil være til at holde fast i den tanke når det er.

Lige nu kan jeg ikke andet end at glæde mig til at få ondt.

Anmeld

8. november 2009

N&J

Altså jeg troede også at det måske var veer, da jeg vågnende ved at min lænd gjorde utroligt ondt og det kom lidt i bølger (fra kl. 2-5.30, sov indimellem 5-10 min), men så kl. 5.30 gik vandet og så startede de rigtige veer.. Jesus krist, det var slemt, men mine sad kun omme i lænden, tror jeg for hver gang der kom en ve, stod jeg foroverbøjet over en stol, seng, hvad jeg nu kunne komme i nærheden af, men jeg bed smerten i mig og græd samtidig, og jeg huskede at det var mig selv der skulle ringe ind til fødegangen (de skal jo høre at det er de rigtige veer..  og at det er tid til at man kommer derind) men jeg harvde forudbestemt at jeg VILLE ind så snart der var noget, var gået 10 dage over og min mave var kæmpe (hun vejede 4620) og så fortsatte udvidelsesveeren indtil kl. 8, hvilket lyder af meget, men tiden gik okey hurtigt, og da jeg havde lidt problemer med at hun ikke var skruet ordentlig ned i bækkenet, så hun var først ude kl. 11.02, men jeg havde nærmest ikke ondt under presseveerne..

Men held  og lykke med det hele.. hvornår er du sat til?

Anmeld

8. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Puha.. Det må være hårdt at skulle snakke i telefon, når man har veer. Jeg ringede op til fødegangen da der var pause. Hehe.. Og det var endda kun voldsomme plukveer. Havde det været rigtige veer tror jeg slet ikke jeg kunne tale.

Jeg er sat til d. 26. november, så om 2 uger og 4 dage.

Hvor dejligt for dig, at du ikke havde ondt under presseveerne. Det er dem jeg uden at vide det forestiller mig jeg vil synes er værst. Men er du vimmer en stor baby du leverede.

Min lille mand blev i onsdags vurderet til at ligge mellem 2800-3000 gram. Så der er lidt mindre af ham. Hvis de har vurderet rigtigt. Det ved man jo aldrig.

Anmeld

8. november 2009

BinaMor

jeg troede de første 6 timer at jeg havde forstoppelse. så jeg sad oppe midt om natten og drak kaffe så der kunne komme gang i tamsystemet. hehe

Anmeld

8. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg mangler virkelig en smiley der ruller rundt af grin nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.