Altså jeg troede også at det måske var veer, da jeg vågnende ved at min lænd gjorde utroligt ondt og det kom lidt i bølger (fra kl. 2-5.30, sov indimellem 5-10 min), men så kl. 5.30 gik vandet og så startede de rigtige veer.. Jesus krist, det var slemt, men mine sad kun omme i lænden, tror jeg for hver gang der kom en ve, stod jeg foroverbøjet over en stol, seng, hvad jeg nu kunne komme i nærheden af, men jeg bed smerten i mig og græd samtidig, og jeg huskede at det var mig selv der skulle ringe ind til fødegangen (de skal jo høre at det er de rigtige veer..
og at det er tid til at man kommer derind) men jeg harvde forudbestemt at jeg VILLE ind så snart der var noget, var gået 10 dage over og min mave var kæmpe (hun vejede 4620) og så fortsatte udvidelsesveeren indtil kl. 8, hvilket lyder af meget, men tiden gik okey hurtigt, og da jeg havde lidt problemer med at hun ikke var skruet ordentlig ned i bækkenet, så hun var først ude kl. 11.02, men jeg havde nærmest ikke ondt under presseveerne..
Men held og lykke med det hele.. hvornår er du sat til?
Anmeld