Hva så, har i fået noget for nylig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

Muffinmus

sex...hvad er det??

Helt ærlgit, vil hellere se om god film og kramme end at ligge og lægge dåse til min mands lidderlighed

Og mænd er bare så røv lidderlige det er til at få spat af nogle gange....

Jamen skat jeg træææænger sådan...

Nå, jamen det er da ikke min skyld at din krop ikke kan styre sine egne sex lyster vel?????

Så her bestemmer jeg vist hvornår der er sex og hvornår der bare er hyggeri i sofaen eller sengen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Marco2

Det er sgu for lidt på det sidste.

Men mon ikke det kommer igen

Men det er nu en del år siden at vi hoppede som kaniner.

AG

Anmeld

7. november 2009

Monica

Dejligt indlæg...

Her synes jeg det går rimeligt uden at være meget... Jeg elsker simpelthen min kæreste så meget at jeg ikke kan lade vær... (Flot efter snart 12 år...)

Moni - som skal holde barendåb i morgen - og Gustav har 40 i feber... Håber BARE at han springer frisk ud af sengen i morgen...

Anmeld

8. november 2009

Susan1978

tja det er sådan lidt op og ned, det kommer an på hvordan jeg har det med mig selv..  for det er helt sikkert mig der er bremsen her.

Anmeld

8. november 2009

Grynt

øhh tjo, altså i følge mig er det alt for lidt, men i følge manden er det vist ok 

Anmeld

8. november 2009

Kaufie

Grynt/Tina skriver:

øhh tjo, altså i følge mig er det alt for lidt, men i følge manden er det vist ok 

Hos os er det lige omvendt...

Må sgu snart igang igen - så man ligesom har kontrol over bare en del af sit liv når nu projekt baby, job, mor-rollen og tjansen som køkkenchef er lidt la-la for tiden....

Anmeld

8. november 2009

ka li ja

tjaaa måske

Anmeld

9. november 2009

birgittemarie

ka li ja skriver:

tjaaa måske

Hør hov!? Fortæl venligst mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.