Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor henter i det??? Jeg er ved at dø over kun at have noget gammelt musik og ønsker virkelig at brænde en masse af mine yndlingsnumre ned til et par cdèr til bilen...
Krams Henriette- der virkelig ikke er en it-haj.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu tænker du selvfølgelig på at downloade og brænde helt legat, ikk!?
I så fald kan jeg anbefale www.cdon.com
Her kan du søge på ALT. Et musiknummer koster ca 7-10 kr at downloade, og du kan betale med the danishcard
Marie
ivfmarie skriver: Nu tænker du selvfølgelig på at downloade og brænde helt legat, ikk!? I så fald kan jeg anbefale www.cdon.com Her kan du søge på ALT. Et musiknummer koster ca 7-10 kr at downloade, og du kan betale med the danishcard Marie
Jo da hvad regner du mig for????
Så tak for tippet....
Krammer
Kan varmt anbefale "Best of 2009"
PS: ved ikke lige hvad der skete med de der billeder, og "køb" osv.
Ville bare sakse numrene.
Mebach skriver: Kan varmt anbefale "Best of 2009" Morten Breum feat. Nik & Jay - Domestic Kunstner : Diverse Genre: Pop Levering : 1-2 dage Årstal: 2009 [ Se Mere] Kunstner : Diverse Genre: Pop Levering : 1-2 dage Årstal: 2009 [ Se Mere] Kunstner : Diverse Genre: Pop Levering : 1-2 dage Årstal: 2009 [ Se Mere] Kunstner : Diverse Genre: Pop Levering : 1-2 dage Årstal: 2009 [ Se Mere] Kunstner : Diverse Genre: Pop Levering : 1-2 dage Årstal: 2009 [ Se Mere] Kunstner : Diverse Genre: Pop Levering : 1-2 dage Årstal: 2009 [ Se Mere] Kunstner : Diverse Genre: Pop Levering : Årstal: 2009 [ Se Mere]
Morten Breum...... Ha ha ha det er min fætter
Mebach skriver: PS: ved ikke lige hvad der skete med de der billeder, og "køb" osv. Ville bare sakse numrene.
Okay ja dem fik jeg så også lige med der... Flot hyner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128