Hvorfor har jeg ikke tænkt på det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2008

Løvepigen

Jeg tror det er en rigtig god ide at tage en Onbu med til Italien, jeg ville aldrig rejse uden mine slynger.

Du kan evt. kigge inde på slyngebarn der er mange der sælger brugt derinde hvis du skal spare lidt penge. Ellers ved jeg ikke hvor du kan få dem specielt billigt, men kig evt. på grisefanten.se hun laver nogle superflotte nogen.

Knus Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

Christinahr

jeg er også på slyngebarn, men kan slet ikke finde der hvor de sælger brugte ting :-(

Anmeld

23. april 2008

Christinahr

Jubi, det var det jeg ledte efter. Tusind tusind tak :-)

Forsat god dag

Anmeld

25. april 2008

Truttenberg

Christinahr skriver:

Jubi, det var det jeg ledte efter. Tusind tusind tak :-)

Forsat god dag

Hehe Hyggeligt at se dig herinde også :) Det er mig der er CamillaM på Slyngebarn og ejer af Fabelfant ;);)

Anmeld

25. april 2008

Christinahr

Ja jeg er lidt over det hele :-)

Der er mange gode ting ved at være ung mor, men det er desværre en ulempe at alle ens veninder ikke har fået børn endnu, så jeg er rigtig glad for diverse ekspert sider hvor man kan læse sig frem eller få hjælp.

Anmeld

28. april 2008

Truttenberg

Nåhh ja, ungmor/gammel mor .. Det vist det samme tror jeg ... Altså at vi alle nyder nettet alligevel :) Har du besluttet om du må eje en Onbu ? :)

Anmeld

29. april 2008

Christinahr

Ja det som nok rigtigt:D

Ja jeg er så gået væk fra min ombu ide igen og gået til en mt. Da den jo både er til foran og bagpå. Hun er jo stor at det kun er til når huner syg og til steder hvor man ikke lige kan have vognen med.

Havde ellers fået lavet mig en aftale med en fra slyngemødet, så jeg kunne prøve hendes, men så ligger den lille sig selvfølgelig med øjenbetændelse og snot - så det må lige vente et par dage, desværre.

Hvor gammle er de når man stopper med at have dem hængene, er det forskelligt eller?

Anmeld

30. april 2008

MrsMartens

Jeg har en veninde med en datter på næsten 3, som stadig bliver slynget regelmæssigt! Sarah - min store på 6 - vil gerne på ryggen i MT'en når hun er træt..... hun er tung som bare pokker, men det er også lidt hyggeligt!! (L) Så jeg tror det er meget forskelligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.