ja slyngebarn er stedet.
Ellers så kan jeg jo fortælle om mine egne erfaringer, jeg har pt to slynger en ringslynge og en MaiTai, jeg har Vitus som er 90 lang og vejer 12 kg. Hvis vi skal på korte ture eller jeg bare lige skal have en slynge med som en sikkerhed hvis han ikke lige gider gå når vi er ude og shoppe så tager jeg ringslyngen hvor jeg kan have ham siddende på hoften. MaiTai'en bruger jeg når jeg skal noget lidt mere længere varende.
MaiTai'en er klart den der er bedst at bære i når han er så stor, den støtter både på begge skuldre og på hoften, men jeg syntes at den er lidt mere besværlig at putte ham i end ringslyngen, men jeg er også forholdsvis ny MaiTai bruger, så det kan være det bare er det. Jeg har selv syet min slynge så det var ikke så dyrt, og jeg syr ikke specielt meget, men ud fra rigtig god hjælp og vejledning og uden at nogen siden at have set en maitai i virkeligheden fik jeg bikset en sammen.
Ringslyngen har jeg købt i ønskebørn, den er fra MaMaBasic og jeg er super glad for den og den kostede kun 350 kr.
mht holdbarheden af det du selv syr, så fik jeg VItus far til at hive alt hvad han kunne i diverse syninger for at teste og så var jeg rimelig sikker.
Knus Julie
Anmeld