Kan slet ikke få armene ned...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

Rasmine

Hyner skriver:

Ja okay lille forskel der.... 

Men så er det jo godt der er så mange områder inden for det alligevel så???

Ja, det er super.

Det er vildt spændende at få afprøvet psyk. området, men knap så spændende når truslerne fyger én om ørerne.

Så er det med at tage den professionelle mine på og tænke: Det er ikke MIG som persom, som trues, men afmagt og frustration der skal ud.

Er dog ikke blevet truet (endnu) men det skal nok komme. I en følvagt jeg havde røg der et par trusler gennem luften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Hyner

Mebach skriver:

Ja, det er super.

Det er vildt spændende at få afprøvet psyk. området, men knap så spændende når truslerne fyger én om ørerne.

Så er det med at tage den professionelle mine på og tænke: Det er ikke MIG som persom, som trues, men afmagt og frustration der skal ud.

Er dog ikke blevet truet (endnu) men det skal nok komme. I en følvagt jeg havde røg der et par trusler gennem luften.

Ja det kan jeg da god se... Det skal jeg aldrig blive så... Det ville jeg da gå fuldstændigt ned over...

Du er da lidt af en hård nejl ik???

Spass henriette -der lige nu lytter til rose garden med lynn Anderson

Anmeld

6. november 2009

Rasmine

Hyner skriver:

Ja det kan jeg da god se... Det skal jeg aldrig blive så... Det ville jeg da gå fuldstændigt ned over...

Du er da lidt af en hård nejl ik???

Spass henriette -der lige nu lytter til rose garden med lynn Anderson

Narh, er vist ikke en hård negl.

Èt eller andet sted kan man godt forstå at en person har det dårligt, når vedkommende har haft en rigtig slem opvækst.

Anmeld

7. november 2009

Siber

Hej,

Du får lige 5 min af min tid.

Tillykke med dit nye job, hvor fedt at du synes det er super godt. Det er noget der giver en vitamin insprøjtning til resten af fam.

Arbejder du så også weekender?

Knus Siber, der også gerne vil skifte job, men mine weekender er hellige, så det bliver lidt vanskeligt!

Knus Siber, der er hårdt ramt af influenza

Anmeld

7. november 2009

Louise mortil4

Lækkert med jobbet, det er dejligt at ha et arbejde man er glad ved og rigtig vigtigt.

Hvordan gik koncerten??

Anmeld

8. november 2009

Anja

Det er bare SÅ vigtigt at man er glad for sit job, for det er jo trods alt mange timer af ens vågnetid, man er på job.

Tillykke med det !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.