Min datter har fået en far!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Ayasmor

Eller det har hun jo hele tiden haft. Men idag fik vi det på skrift.. Siden fødslen for 10 mdr. siden har vi kørt faderskabssag først i statsforvaltningen, og senere i retten. Idag kom det afgørende brev så dumpende ind af døren. Han giver mig medhold i min forklaring omkring vores tidligere forhold, samt erkender og underskriver faderskabet... YES!!!!! Det er så dejlig en følelse endelig at kunne sige at Aya har en far. Kan ikke rigtig lige forklare det, men nu har jeg et papir på det, og ikke bare mine ord, når hun bliver så gammel og begynder at spørge. Jeg er simpelthen så lettet over at det er slut nu. Måtte lige dele min glæde med jer skønne kvinder herinde.. God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Ox.

Ayasmor skriver:

Eller det har hun jo hele tiden haft. Men idag fik vi det på skrift.. Siden fødslen for 10 mdr. siden har vi kørt faderskabssag først i statsforvaltningen, og senere i retten. Idag kom det afgørende brev så dumpende ind af døren. Han giver mig medhold i min forklaring omkring vores tidligere forhold, samt erkender og underskriver faderskabet... YES!!!!! Det er så dejlig en følelse endelig at kunne sige at Aya har en far. Kan ikke rigtig lige forklare det, men nu har jeg et papir på det, og ikke bare mine ord, når hun bliver så gammel og begynder at spørge. Jeg er simpelthen så lettet over at det er slut nu. Måtte lige dele min glæde med jer skønne kvinder herinde.. God aften

Eeeeeej hvor skønt! Kan godt forstå din glæde

Når man har kæmpet for noget i så lang tid, og det så lykkes, er det bare SÅ herligt!

Anmeld

5. november 2009

Ayasmor

Sussie&Lilje skriver:

Eeeeeej hvor skønt! Kan godt forstå din glæde

Når man har kæmpet for noget i så lang tid, og det så lykkes, er det bare SÅ herligt!

det er bare helt fantastisk..

Anmeld

5. november 2009

CarinaSB

Eiii hvor lækkert søde

Anmeld

5. november 2009

SaNiNa

iih hvor er det dejlig at høre.

Stort tillykke

Anmeld

5. november 2009

Becks

Ayasmor skriver:

Uuuhhh, hvor må det være dejligt.. TILLYKKE med det søde

Anmeld

5. november 2009

Ayasmor

mange tak skal i have allesammen

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

tillykke med det, det var også på tide at der skete noget der

Anmeld

5. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor er det synd at du har skulle kæmpe så længe.

Men stort tillykke med at det er gået i orden.

Anmeld

5. november 2009

N&J

Hvor er det bare fantastisk for dig og din datter, utroligt hvor meget det betyder det papir, men så kan man komme videre... håber du forstår hvad jeg mener...

Men mange gange tillykke med papiret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.