Episode i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september

Anonym trådstarter

LolaDk skriver:

Hvorfor opretter du egentlig det her indlæg? det er ligesom om at selvom alle er i mod dig og siger at din mavefornemmelse er helt forkert osv så prøver du at retfærdiggøre eller overbevise alle om at “det er den ihverfald ikke” at fordi det er en mand så er det forkert at han går ind ibusken med ham.

Det gør jeg heller ikke, men dem som kender stedet (dem jeg har snakket med det om) finder det også mærkeligt , så ved min mavefornemmelse ikke er helt off i hvertfald ikke i at det er en mærkelig adfærd (dermed ikke sagt at hans intentioner var forkerte, men flere ting i det ringer en alarmklokke, også det at han så ikke siger noget da jeg fandt dem)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september

LolaDk

Profilbillede for LolaDk
Anonym skriver:

Det gør jeg heller ikke, men dem som kender stedet (dem jeg har snakket med det om) finder det også mærkeligt , så ved min mavefornemmelse ikke er helt off i hvertfald ikke i at det er en mærkelig adfærd (dermed ikke sagt at hans intentioner var forkerte, men flere ting i det ringer en alarmklokke, også det at han så ikke siger noget da jeg fandt dem)

Men det besvarer jo ikk rigtig hvorfor du så opretter tråden når du jo allerede er fast besluttet på svaret 

Anmeld Citér

30. september

Ekko

Profilbillede for Ekko

Men det besvarer jo ikk rigtig hvorfor du så opretter tråden når du jo allerede er fast besluttet på svaret 

Det er som om folk nogen gange forventer, at en debat skal være et ekkokammer af egne tanker og så forstår jeg ikke meningen med at lægge op til debat- hvis man ikke er nysgerrig efter andre input eller løsninger. 

Så ender tråden i: JEG var der, det var I ikke. Situationen kan kun forstås på den måde, JEG har tolket mig frem til. 

Og den foregående tråd (hvor vi også kommenterede med løsningsforslag i en uendelighed), der blev konklusionen: Situationen kan kun løses på MIN måde. Og så er der jo egentlig ikke tale om en debat, men et blogindlæg.

Anmeld Citér

30. september

LolaDk

Profilbillede for LolaDk
Ekko skriver:

Det er som om folk nogen gange forventer, at en debat skal være et ekkokammer af egne tanker og så forstår jeg ikke meningen med at lægge op til debat- hvis man ikke er nysgerrig efter andre input eller løsninger. 

Så ender tråden i: JEG var der, det var I ikke. Situationen kan kun forstås på den måde, JEG har tolket mig frem til. 

Og den foregående tråd (hvor vi også kommenterede med løsningsforslag i en uendelighed), der blev konklusionen: Situationen kan kun løses på MIN måde. Og så er der jo egentlig ikke tale om en debat, men et blogindlæg.

Lige præcis min pointe med mit spørgsmål.

Anmeld Citér

30. september

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg synes, at du skal tænke meget grundigt over, hvem du drøfter sådanne spørgsmål med. Det gør du forhåbentlig allerede - især fordi der jo er bred enighed herinde om, at der ikke er noget bekymrende ved det du har observeret. Du kan smadre en professionel voksens (arbejds)liv til atomer, lige så snart en stemning, en kvart mistanke, eller en historie begynder at løbe...

Anmeld Citér

2. oktober

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Jeg er i tvivl om jeg skal gå videre med det eller gøre noget, ikke om adfærden var mærkelig for det var den, ikke at der nødvendigvis har været nogen onde intentioner, men mærkeligt det var det nu altså

Anmeld Citér

2. oktober

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Dig: “men ønsker da heller ikke at lave en mistanke om noget der måske ikke er der og synes også at det er forfærdeligt at man som mand ikke kan arbejde med børn uden at skulle tænke over hvad man gør” 

Og din reaktion er at begynde at sladre om episoden? Du er lige præcis dén type mor, I på uddannelsen bliver advaret imod at vække mistanke hos. 

Anmeld Citér

2. oktober

Ekko

Profilbillede for Ekko

Dig: “men ønsker da heller ikke at lave en mistanke om noget der måske ikke er der og synes også at det er forfærdeligt at man som mand ikke kan arbejde med børn uden at skulle tænke over hvad man gør” 

Og din reaktion er at begynde at sladre om episoden? Du er lige præcis dén type mor, I på uddannelsen bliver advaret imod at vække mistanke hos. 

Jeg får ærlig talt ondt af den mandlige pædagog nu. Du spørger her, om vi synes, at du skal gå videre med sagen. De fleste af os svarer, at det gør vi ikke. Det betyder selvfølgelig ikke, at du skal ignorere din mavefornemmelse, men kunne du ikke have snakket med den pågældende pædagog og eventuelt børnehavens pædagogiske leder og ikke have fortalt noget til privatpersoner? 

Edit: Jeg citerer ikke TS, men kan ikke slette igen. Mit svar er selvfølgelig til hende og ikke dig

Anmeld Citér

3. oktober

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Jeg får ærlig talt ondt af den mandlige pædagog nu. Du spørger her, om vi synes, at du skal gå videre med sagen. De fleste af os svarer, at det gør vi ikke. Det betyder selvfølgelig ikke, at du skal ignorere din mavefornemmelse, men kunne du ikke have snakket med den pågældende pædagog og eventuelt børnehavens pædagogiske leder og ikke have fortalt noget til privatpersoner? 

Edit: Jeg citerer ikke TS, men kan ikke slette igen. Mit svar er selvfølgelig til hende og ikke dig

Jeg har snakket med min mand om det og bedsteforældre, ikke andre forældre, så har bestemt ikke sladret, det kunne jeg aldrig drømme om

Anmeld Citér

5. oktober

Anonym

Jeg har snakket med min mand om det og bedsteforældre, ikke andre forældre, så har bestemt ikke sladret, det kunne jeg aldrig drømme om

Hvad er det du mistænker, han kan have gjort? Taget noget tøj af dit barn? Rørt ved ham? Sagt upassende ting? Ville din søn ikke have sagt noget, hvis han havde taget tøjet af ham eller rørt ved ham? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.