Nogle der har ADHD? Hvad gjorde at du havde mistanke om det? Tager du medicin og hvilken? Hjælper det?
Jeg har både ADHD og Aspergers.
(Og derudover også angst, panikangst og kompleks ptsd)
Jeg blev udredt som 40 årig (halvandet år siden)
Jeg har altid følt at jeg var anderledes og har altid haft følelsen af ikke at høre til.
Mit humør har altid kørt som en rutsjebane i Tivoli og jeg kunne gå fra 0-400 på 2 sekunder.
Jeg har altid haft krudt i røven, haft en million ideer, som ikke er blevet fuldført. Jeg har startet mange nye hobbyer, blot for at miste interessen for dem igen efter kort tid. Jeg har været i gang med 19 uddannelser og har kun formået at fuldføre en.
Jeg har været sygemeldt af mange omgange, når jeg har haft et arbejde, har det maks holdt et år, fordi jeg brænder ud og bruger for meget energi på at være til stede i dagligdagen og ikke kan sortere indtryk fra og dermed tager alt ind.
Jeg har haft den ene depression og stress reaktion efter den anden.
Jeg får methylphenidat depot både morgen og eftermiddag. Medicinen hjælper mig til at styre mit humør, den hjælper mig med at regulere og den giver mig den energi og overskud jeg ellers ikke har.
Jeg er pt i praktik/arbejdsprøvning for at finde ud af om jeg kan udvikle arbejdsevne nok til et fleksjob eller om jeg ender på en førtidspension.
Anmeld
Citér