Jeg har været lidt i min egen lille verden på det seneste.
Sagen er den, at jeg har været under mistanke for GUL graviditet, men at det nu peger i retningen af, at jeg har haft en BIO og blevet gravid kort tid efter grundet kort cyklus efter fortrydelsespille. Så det peger i retning af, at jeg er blevet gravid 2 gange inden at HCG er ude af kroppen efter BIO.
Men jeg er naturligvis stadig under observation, men tænker at jeg har været gravid i 4-5 uger, selvom jeg har haft positiv test i knap 7 uger.
Så derfor lidt distræt
Men Summa summarum.
Jeg har tidligere været gift og brændt nallerne på det. Både grundet den mand jeg var gift med, men i høj grad også fordi jeg har mærket hvor kvalt jeg bliver som person af kirkeklokker og fællesøkonomi.
Det her med, hvor barnet skal bo er slet ikke et issue overhovedet. Naturligvis skal baby bo hos mig og den umiddelbare plan er, at i forbindelse med fødsel kommer far til at bo hos mig et par uger i forbindelse med barsel.
I og med hans job og ny termin er omkring midt juni, så bliver der også mere luft til at kunne være der i tide og utide.
I mit tidligere ægteskab, kostede det mig +200.000 for at finde ud af det hele, fordi vi fik fra hinanden da jeg var gravid med den mindste.
Og som os der har været igennem FRH ved, så er missionen at gøre os til de gode kolleger og det er vi enige om, at vi som minimum kan være for hinanden.
Men vi ønsker stadig at date hinanden .
Så den mere langsigtede plan er, at han kommer og overnatter én dag om ugen, så han både kan være far for sine nuværende børn og den baby der måske kommer + at vi dater videre.
Nok mest af alt, fordi jeg er en af de kvinder der har brændt nallerne for at love guld og grønne skove, levede op til det - men mistede mig selv undervejs i idealer.