Nyt forhold, hurtig sur.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Jeg har sagt til ham, at jeg kan ikke, og vil ikke, være ansvarlig for han har en god dag, eller om han er glad. Da vi begyndte at date, gik han til psykolog, og det så jeg som et tegn på at; det er en mand der vil arbejde med sig selv, men pludselig meldte han ud, at han var stoppet, da han synes det gik meget godt, og jeg var hans terapi nu, hvilket jeg protesterede imod

Han blev skilt for 2 år siden, samtidig med han mistede sin far til kræft, og gik ned med flaget, og begyndte til psykolog. 

Mit opslag var endelig mest for, bekræfte mig i, at der er røde flag allerede

Han er et stort rødt flag… LØB

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Tak til jer alle

Vi er absolut ikke unge, han er 48 år, og jeg er 46 år.

Min mor mener jeg skal give ham en fair chance, at jeg for hurtigt kaster håndklædet i ringen, men jeg er brugt, og det burde ikke være så svært allerede

Du har jo selv svaret, og kan godt mærke, at det ikke er godt. Der er intet unfair ved at sætte grænser og sige fra overfor ting der ikke er gode for en. Uanset hvad ens mor måtte mene.

Anmeld Citér

28. juli

Anonym

Anonym skriver:

Tak til jer alle

Vi er absolut ikke unge, han er 48 år, og jeg er 46 år.

Min mor mener jeg skal give ham en fair chance, at jeg for hurtigt kaster håndklædet i ringen, men jeg er brugt, og det burde ikke være så svært allerede

Så din mor synes det er en god ide at være kæreste med en følelsesmæssig ustabil mand der potentielt vil gøre dig rigtig ked af det på den lange bane?

Nej, bare nej! Løb din vej og så må mor passe sin egen butik. Det skal hun slet ikke blande sig i. 

Anmeld Citér

29. juli

Anonym

Din mor er gal på den. Lyt til dig selv og ikke andres meninger. 

Anmeld Citér

3. august

StortOgSmåt

Hvordan er det mon gået siden du skrev, TS? 

Anmeld Citér

4. august

Anonym

Det lyder som mig for 10 år siden Jeg gav ham en chance, eller faktisk rigtig mange chancer, og det fortryder jeg virkelig den dag i dag.

Nu har vi en dreng på 7 år som mistrives grundet vores konflikter. Jeg gik endelig fra ham mens jeg var gravid, men hans psykiske vold mod mig fortsætter stadig. Det er et mareridt, at skulle kæmpe hver eneste dag. Tro mig når jeg siger, det bliver ikke bedre, kun værre. Tænk på dine børn og dig selv. 

Don't walk, run!!

Anmeld Citér

22. august

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Hvordan er det mon gået siden du skrev, TS? 

Jeg fandt ud af, at han har samme problem mht til sit job, han føler sig hurtigt ikke værdsat, og tager alt personligt, har brug for bekræftelse af sin chef, for at have en god dag.

Desværre føler jeg mig i den grad i en dum situation, da hans voksne datter, er flyttet ind i nabo lejligheden til mig, ja hvad er chancerne lige for det så han kommer rendende ofte. Jeg er bange for konsekvenserne, når jeg siger at jeg ikke ønsker at se ham igen Men det dræner mig fuldstændigt

Anmeld Citér

23. august

Anonym

Anonym skriver:

Jeg fandt ud af, at han har samme problem mht til sit job, han føler sig hurtigt ikke værdsat, og tager alt personligt, har brug for bekræftelse af sin chef, for at have en god dag.

Desværre føler jeg mig i den grad i en dum situation, da hans voksne datter, er flyttet ind i nabo lejligheden til mig, ja hvad er chancerne lige for det så han kommer rendende ofte. Jeg er bange for konsekvenserne, når jeg siger at jeg ikke ønsker at se ham igen Men det dræner mig fuldstændigt

Du må næsten finde ud af hvordan du kan få ham til at droppe dig så. Så han ikke har lyst til at snakke med dig igen. 

Anmeld Citér

23. august

StortOgSmåt

Du må næsten finde ud af hvordan du kan få ham til at droppe dig så. Så han ikke har lyst til at snakke med dig igen. 

Det ville jo være en virkelig bagvendt og aparte måde at løse sine problemer som et voksent menneske...

TS skal naturligvis sætte en ærlig og tydelig grænse og stå ved, at relationen er usund og derfor ikke længere er én hun vil indgå i. Et tydeligt og klart brud, selvfølgelig leveret så nænsomt som den slags nu er muligt.

Og at datteren er flyttet ind ved siden af er naturligvis lidt akavet ... men endnu mere vanvittigt ville det være at forblive kærester med et menneske man ikke ønsker, alene fordi man ikke kan få stået ved sine egne grænser.

Ud med ham. Allerede i aften. Slut og videre. 

Anmeld Citér

23. august

Anonym

StortOgSmåt skriver:

Det ville jo være en virkelig bagvendt og aparte måde at løse sine problemer som et voksent menneske...

TS skal naturligvis sætte en ærlig og tydelig grænse og stå ved, at relationen er usund og derfor ikke længere er én hun vil indgå i. Et tydeligt og klart brud, selvfølgelig leveret så nænsomt som den slags nu er muligt.

Og at datteren er flyttet ind ved siden af er naturligvis lidt akavet ... men endnu mere vanvittigt ville det være at forblive kærester med et menneske man ikke ønsker, alene fordi man ikke kan få stået ved sine egne grænser.

Ud med ham. Allerede i aften. Slut og videre. 

Og det er selvfølgelig den helt rigtige og voksne måde at gøre det på, og den rationelle.. når man har man et rationelt og fornuftigt menneske at gøre. Det lyder ikke som tilfældet her. Trådstartet skriver, at hun er decideret bange for konsekvenser ved bruddet. Og tråden er efterhånden noget tid gammel, så det har stået på længe, uden at hun har formået at bryde med ham. Hvis hun er bange for hvad han kan finde på, når hun slår op med ham, kunne det måske være en ide at tænke i andre baner, og får ham til at gå, hvor han ikke bliver arrig, vil hævne sig osv. Lyder til at han har MEGET svært ved at håndtere enhver form for afvisning, eller bare hvad han selv opfatter som afvisning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.