Lun på mit barns pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj

Anonym trådstarter

Jeg er blevet lun på mit barns pædagog. Det er simpelthen så hårdt at gå med sommerfugle i maven når jeg skal hente og håbe på at møde ham. Jeg har mest af alt lyst til at stikke af til sommerfuglene er fløjet sin vej igen.

Jeg har ikke lyst til at have denne følelse. Jeg er i et dejligt forhold og mangler ikke noget der, så jeg forstår ikke hvorfor pædagogen dukker op i mine drømme både om natten men også hvis jeg bare falder i staver i løbet af arbejdsdagen. Hvad pokker gør man? Kan jeg få det til at forsvinde?

Af hensyn til mit barn vil jeg ikke skifte institution. Og da jeg har flere børn kan jeg forvente at se ham de næste mange år.. havde bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj

Anonym

Nyd det da jeg er meget frisindet og lever også i et åbent forhold. Men inden vi åbnede op, tror jeg da vi begge - og alle andre i et fast parforhold - oplever det du gør! Og det skal du da bare nyde. Det skal nok stoppe igen, med tiden hvis du ved at du er glad i det forhold du er i  

al forelskelse stopper jo før eller siden - men nyd da de sommerfugle så længe de er så harmløse som nu

Anmeld Citér

31. maj

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Følelser er følelser og dem kan vi ikke styre. Jeg havde personligt skruet ned for kontakten/opsøgt andre pædagoger og stoppet med at dyrke det ved at dagdrømme, men i stedet have fokus på mit parforhold i stedet. Mon ikke følelserne forsvinder med tiden så. Hvis du ikke giver dem opmærksomhed. 

Anmeld Citér

1. juni

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nyd det da jeg er meget frisindet og lever også i et åbent forhold. Men inden vi åbnede op, tror jeg da vi begge - og alle andre i et fast parforhold - oplever det du gør! Og det skal du da bare nyde. Det skal nok stoppe igen, med tiden hvis du ved at du er glad i det forhold du er i  

al forelskelse stopper jo før eller siden - men nyd da de sommerfugle så længe de er så harmløse som nu

Du har sikkert ret. Jeg har da været igennem et par forelskelser gennem tiden og de er jo gået over igen. Det føles bare som om man bliver skør altså. Fordi en anden pludselig fylder i ens bevidsthed

Anmeld Citér

1. juni

Anonym trådstarter

Solsikke9 skriver:

Følelser er følelser og dem kan vi ikke styre. Jeg havde personligt skruet ned for kontakten/opsøgt andre pædagoger og stoppet med at dyrke det ved at dagdrømme, men i stedet have fokus på mit parforhold i stedet. Mon ikke følelserne forsvinder med tiden så. Hvis du ikke giver dem opmærksomhed. 

Jeg forsøger så meget som muligt at holde mig væk! Men jeg kan jo ikke så godt helt droppe at hente og aflevere, det hænger bare ikke sammen i praksis med to små børn. Og sidst på dagen er der typisk kun én på job så der er jeg jo nød at snakke med ham hvis det er ham.

Det er ikke fordi jeg aktivt sætter mig ti at dagdrømme. Det sker bare og jeg stopper mig selv så snart jeg ligesom bliver opmærksom på det. Drømmene om natten er værre, dem kan jeg slet ikke styre..

Anmeld Citér

1. juni

Anonym

Anonym skriver:

Du har sikkert ret. Jeg har da været igennem et par forelskelser gennem tiden og de er jo gået over igen. Det føles bare som om man bliver skør altså. Fordi en anden pludselig fylder i ens bevidsthed

I hvert fald varer en forelskelse jo ikke evigt - men den er da så sprængfyldt af god energi når den er der

Anmeld Citér

1. juni

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9
Anonym skriver:

Jeg forsøger så meget som muligt at holde mig væk! Men jeg kan jo ikke så godt helt droppe at hente og aflevere, det hænger bare ikke sammen i praksis med to små børn. Og sidst på dagen er der typisk kun én på job så der er jeg jo nød at snakke med ham hvis det er ham.

Det er ikke fordi jeg aktivt sætter mig ti at dagdrømme. Det sker bare og jeg stopper mig selv så snart jeg ligesom bliver opmærksom på det. Drømmene om natten er værre, dem kan jeg slet ikke styre..

Selvfølgelig kan du ikke droppe at aflevere/hente. Men måske bare have mindre kontakt med ham i det omfang det er muligt og henvende dig mere til de andre, i hvert fald så længe dine følelser er så stærke. 

Anmeld Citér

1. juni

Anonym trådstarter

Solsikke9 skriver:

Selvfølgelig kan du ikke droppe at aflevere/hente. Men måske bare have mindre kontakt med ham i det omfang det er muligt og henvende dig mere til de andre, i hvert fald så længe dine følelser er så stærke. 

Selvfølgelig, og det gør jeg også i det omfang jeg kan, f.eks. at undgå at hente de dage han lukker. Men derfor håber mine sommerfugle alligevel at han har byttet vagt en dag.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.