Sååå...
Min mand og jeg har valgt (eller jeg har været nødt til at trække det kort jeg altid har frygtet), at blive skilt.
Jeg er totalt alene om ansvaret og det hele. Han er absolut ikke til nogen hjælp. Jeg mødte ham da jeg var meget meget ung, og han har altid stået for alt økonomisk. Så jeg er fuldstændig lost og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an.
Nu beslutningen taget og jeg vil ikke gå tilbage på det. Det så et destruktivt forhold og han ødelægger mig at være sammen med. Vi har tre børn sammen mellem 4 og 14 år. Så det noget lort. Men også bedre for dem end det her som overhovedet ikke fungerer.
Hvad gør jeg? Jeg er pt på revalidering og har ingen jordisk mulighed for, at lægge et depositum og tre måneders husleje på en lejlighed. ? Men det også for hårdt at blive her og vente på en magisk løsning.
Jeg er totalt isoleret og har ingen venner og nærmest ingen familie. Så hvad gør jeg? Er virkelig bange for at jeg aldrig kommer ud af det her. 
Vi har desværre et hus sammen, men om vi skal sælge det (og komme ud med tab) ved jeg ikke ? For han er ikke til at kommunikere med. Hans respons er "ja nu sejler det hele da fuldstændig" og "vi har ikke råd til at gå hver til sit... Hvordan vil du få det til at gå op ?" . Og det kan han jo have ret i. Får 12.000 om måneden... Og min selvtillid er ikke eksisterende.
Med tre børn...
er jeg jo låst. Føler han har fanget mig.
Anmeld
Citér