Kærestens måske kommende 7/7 ordning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Har kun denne tråd , men vil lige gå ind og kigge 

Fx den med “børnepenge” samt “hvornår kan børn være alene hjemme” hvis det er samme familie så tænker jeg der skal lidt hjælp til udefra for at skåne børnene for noget der ligner en meget skadende konflikt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Timf skriver:

Jeg ville anbefale ham at ringe til Familieretshuset og hører hvilke muligheder i har. Er rimelig sikker på hvis det kommer der til og i skal til et møde så får han 7/7 i den uge han har fri fra aftenarbejde da det er i barnets tarv 

Aeh man kan vel også argumentere for det er barnets tarv at være sammen med søskende, som barnet ellers aldrig ville se hvis ugen var modsat ?

Anmeld Citér

24. april

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Aeh man kan vel også argumentere for det er barnets tarv at være sammen med søskende, som barnet ellers aldrig ville se hvis ugen var modsat ?

Der er de to børn min kæreste har som arbejder forskudt dag og aften. Og den anden far arbejder kun dag . Hun har dog været den nye mand utro og han er derfor ikke så samarbejdsvillig 

Anmeld Citér

24. april

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Anonym skriver:

Der er de to børn min kæreste har som arbejder forskudt dag og aften. Og den anden far arbejder kun dag . Hun har dog været den nye mand utro og han er derfor ikke så samarbejdsvillig 

Men det er vel irrelevant hvornår den anden arbejder eller at hun har været utro ��

Hvis de også skal bytte uger er der pludselig retti meget planlægning, så man kan jo sagtens argumentere for at de skal være hos hende de uger søskende børn er der.

Kan din mand ikke bare bytte med en kollega som måske var mere ligeglad med hvilke uger han/hun arbejder? - der må jo være lige mange på arbejde uanset hvilken uge det er så det må vel være muligt at bytte ? (Forudsat selvfølgelig at nogen vil)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.