Kærestens måske kommende 7/7 ordning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
13 svar
9 synes godt om
24. april

Anonym trådstarter

Hej har brug for et godt råd.

Mine kæreste vil rigtig gerne have en 7/7 ordning , men moren vil have det skal være de uger han har aftenarbejde . Han vil kun se børnene om morgenen inden de skal I skole

Jeg har selv børn og syntes allerede jeg har nok at se til alene, da jeg står for det meste af det praktiske olign.

Skal jeg tage en dyb indånding og sige okay så er jeg alene mor til fem hver anden uge ? De er alle i alderen 7-13

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april

BareOsTo

Anonym skriver:

Mine kæreste vil rigtig gerne have en 7/7 ordning , men moren vil have det skal være de uger han har aftenarbejde . Han vil kun se børnene om morgenen inden de skal I skole

Jeg har selv børn og syntes allerede jeg har nok at se til alene, da jeg står for det meste af det praktiske olign.

Skal jeg tage en dyb indånding og sige okay så er jeg alene mor til fem hver anden uge ? De er alle i alderen 7-13

Næh. Synes at din mand skal stå op mod sin ex og sige det ikk kan blive i de uger han har aften arbejde. Det får børnene jo ikk noget ud af. De skal vel se deres far mere end om morgenen. 

Anmeld Citér

24. april

Pippihaløj

Enten får han ændre sin vagtplan eller også så går exen med til at det ændres. Det er jo for at genere jer, lyder det til. 
Ellers kan I vel tage det videre og få lagt en mere holdbar samværsplan med en objektive part tilstede . Det der lyder som følelser og fokus på hævn mere end fokus på børnene tarv.

Anmeld Citér

24. april

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Kan far ikke ændre sin vagtplan? Eller også må mor ændre sit ønske. Eller i hvertfald begrunde og gå i dialog. At kræve og diktere er ikke holdbart og I kan sagtens sætte foden ned og tage den via familieretshuset hvis deres samarbejde er udfordrende. 

Anmeld Citér

24. april

Anonym trådstarter

GodKarma skriver:

Kan far ikke ændre sin vagtplan? Eller også må mor ændre sit ønske. Eller i hvertfald begrunde og gå i dialog. At kræve og diktere er ikke holdbart og I kan sagtens sætte foden ned og tage den via familieretshuset hvis deres samarbejde er udfordrende. 

Mor ønsker ikke at flytte uge da hun allerede har en 7/7 ordning med et andet barn den uge.

Min kæreste kan ikke skifte hold før der evt kommer en fri plads. Pga nedskæringer og fyringer bliver det nok ikke aktuelt foreløbig 

Anmeld Citér

24. april

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg ville anbefale ham at ringe til Familieretshuset og hører hvilke muligheder i har. Er rimelig sikker på hvis det kommer der til og i skal til et møde så får han 7/7 i den uge han har fri fra aftenarbejde da det er i barnets tarv 

Anmeld Citér

24. april

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det skal mor og far helt grundlæggende selv finde ud af, og far må tage en beslutning om hvorvidt han vil stille mor stolen for døren. Det er selvfølgelig helt rimeligt at du siger nej tak - hvad skulle ideen være i mere samværd, hvis ikke far er hjemme?

Anmeld Citér

24. april

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Det skal mor og far helt grundlæggende selv finde ud af, og far må tage en beslutning om hvorvidt han vil stille mor stolen for døren. Det er selvfølgelig helt rimeligt at du siger nej tak - hvad skulle ideen være i mere samværd, hvis ikke far er hjemme?

Jeg vil selvfølgelig gerne bakke min kæreste op i samvær. Men føler jeg bliver gjort til morens barnepige . Hendes nye kæreste er pudsigt nok børnefri den uge 

Anmeld Citér

24. april

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Sig mig er det de den  samme familie der også skriver de andre tråde lige nu med de meget indviklede og rodede skilsmisse/familieproblemer? 

Anmeld Citér

24. april

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Sig mig er det de den  samme familie der også skriver de andre tråde lige nu med de meget indviklede og rodede skilsmisse/familieproblemer? 

Har kun denne tråd , men vil lige gå ind og kigge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.