Trampolin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har en berg og kan klart mærke forskel rent kvalitetsmæssigt i forhold til dem man køber i fx Fætter br og forældre til de børn som kommer her, kan også.

Vores er kun 4 år gammel og ser ud som ny  

Tænker man får hvad man betaler for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Tænker ikke, at TS har 5000 kr., siden hun udtrykkeligt skriver, at hun IKKE har råd til en Berg

Så hjælper det ikke noget at blive ved med at skrive, at hun skal købe sådan en

Anmeld Citér

12. april

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Sæt en søgeagent på dba. Jeg fik en stor Berg gratis, hvis jeg selv hentede den. Året efter skiftede jeg nettet knap 2000 kr. Den er nu 10 år står som ny. 

Anmeld Citér

12. april

drabo

Profilbillede for drabo
Unicorn1 skriver:

Tænker ikke, at TS har 5000 kr., siden hun udtrykkeligt skriver, at hun IKKE har råd til en Berg

Så hjælper det ikke noget at blive ved med at skrive, at hun skal købe sådan en

Men måske det så stadig var bedre enten at vente 1 år og spare mere op, holde øje med gode tilbud på Berg eller salta, der kommer tit gode tilbud i juli/august eller som andre foreslår lede efter et godt mærke brugt.

Jeg kan se at naboerne med billige trampoliner skifter efter max 2 år mens dem med de dyrere mærker bare bliver stående år efter år efter år og derfor hurtigt er billigere selvom den oprindelige investering var større.

Anmeld Citér

13. april

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Vi købte spontant en billig trampolin for 8 år siden, da vores to ældste børn plagede om det. Mærket husker jeg ikke, men jeg er sikker på at vi gav under 2000kr. for den. 

Vi valgte at grave trampolinen ned. De store har brugt den meget. Jeg har også.
Vores yngste barn på 7, bruger den dagligt og har gjort siden han var 3. Vi tager den ikke ind om vinteren. 

Den er i SÅ fin stand stadigvæk. Jeg har tjekket fjedre på den mange gange fordi jeg tænkte at de måske ville rustne, men der er ikke det der minder om rust. Det er ret vildt. 

Jeg var ikke klar over der var bestemte mærker inden for trampoliner der hittede. Men jeg ville aldrig give 5000+ for en trampolin. Den stod i næste 3 år hvor den ikke blev brugt. 

Anmeld Citér

14. april

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har en trampolin fra harald nyborg stor orange med net dog desværre ikke en nedgravning model men den er nu på 4år og ser ud som ny. Og der har tit været 6+ hoppede børn på.

Ved ikke om de kunne have en nedgravning model derfra også

Anmeld Citér

16. april

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Vi har købt en trampolin fra Salta. Den er vi rigtigt glade for. Noget billigere end Berg - men klart bedre kvalitet end andre af de helt billige. Den vil jeg klart anbefale jer 5 år efter vi købte den. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.