Trampolin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
16 svar
6 synes godt om
10. april

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Hvilken trampolin kan I anbefale, helst ikke for dyr? Har IKKE råd til en Berg  

Det skal være en til at grave ned og den skal kunne holde i mange år, og ude også om vinteren. Mine børn er små, så det er ikke så vigtigt man kan lave saltamotaler osv. 

Hvad har I og er i tilfreds?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april

Pippihaløj

Hvilken trampolin kan I anbefale, helst ikke for dyr? Har IKKE råd til en Berg  

Det skal være en til at grave ned og den skal kunne holde i mange år, og ude også om vinteren. Mine børn er små, så det er ikke så vigtigt man kan lave saltamotaler osv. 

Hvad har I og er i tilfreds?

Nu skriver du, det ikke er vigtigt at kunne slå saltsmotaler. Men du skal tænke fremad. 
Vi købte den største hos ampel 24 (tysk) til 4500kr. Der var tilskud fra familien til 1 års fødselsdagen. 
Han fylder 16 år nu og trampolinen er still going strong. Han bruger den ikke mere, men det gør hans lillebror på 11, daglig og gerne 1 time enten alene eller med venner. 
Så når den går på pension om måske 3 år har vi givet 230 kr på år cirka ��. Hvis du køber billigt kommer du til at investere i flere undervejs- trust me. Specielt hvis I får flere børn. 
Bedste og mest anvendte ting ever. 4 meter i diameter vist nok. 

Anmeld Citér

10. april

drabo

Profilbillede for drabo

Tænk også på vægt kapacitet, altså skal dr kun være en voksen og et par børn eller f.eks. 3 teenagere.  Vores trampolin er 8 år gammel og så god som ny. Den kostede også 5000kr, men har mange år i sig endnu og bruges af både teenageren oh hende på 10 dagligt.

Så overvej om ikke det kan betale sig at vente på at spare mere op eller at der kommer et godt tilbud.

Anmeld Citér

10. april

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Vores er fra Jysk, også nedgravet og med net. Kan ikke huske hvad vi gav, men i hvertfald mindre end Berg. Den er 4år nu og kunne godt klar en udskiftning. Mest fordi de ældste er over 10 nu. Den yngste på 3år synes stadig den er helt perfekt. Men den har holdt til meget og op til 8 børn ad gangen. Og den står ude hele året. 

Anmeld Citér

10. april

Pippihaløj

GodKarma skriver:

Vores er fra Jysk, også nedgravet og med net. Kan ikke huske hvad vi gav, men i hvertfald mindre end Berg. Den er 4år nu og kunne godt klar en udskiftning. Mest fordi de ældste er over 10 nu. Den yngste på 3år synes stadig den er helt perfekt. Men den har holdt til meget og op til 8 børn ad gangen. Og den står ude hele året. 

Den nedgravede store trampolin som kommer frem ved hurtig søgning koster 2500kr.

TS min pointe er netop at en billigere fra jysk  måske trænger til udskiftning hvert 5. År. Og hvis en trampolin der koster 5000kr -5.500kr holder 16 år og er fine … så er pengene godt givet ud.

Anmeld Citér

10. april

Rixus

Profilbillede for Rixus

Altså vi købte en brugt berg til 1000 kr

Anmeld Citér

10. april

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har lige skiftet vores gamle Berg ud. Den var max 10 år gammel. Mange af de beslag der forbinder fjedrene med dugen var rustet væk, og fjedrene var begyndt at ruste. Jeg synes derfor det er vildt at nogle skriver at jeres er som nye efter 15 år

Bare lige for at sige, at en Berg ikke nødvendigvis holder for evigt når den udsættes for vind og vejr og dagligt brug. 

Anmeld Citér

11. april

Alha

Profilbillede for Alha

Vi har også en nedgravet Berg, som jeg faktisk ikke kender alderen på. Jeg tænker, den er fra 2007 eller sådan. Vi købte den med huset. Sidste år skiftede vi fjedre. Forrige år selve hoppedugen. I år trænger kantpuden til at blive udskiftet. Det er selvfølgelig lidt dyrt med alt det udskiftning, men hvis trampolinen reel er 18-19 år, så er det vel helt iorden. Den bliver brugt ivrigt af to børn på snart 6 og 4 år, hele året. Med sko på.

Jeg vil dog stemme i med de andre, at - jo, du kan nok finde en billig trampolin i Bilka. Men det bliver også derefter...

Anmeld Citér

11. april

Chchch

Profilbillede for Chchch

I hvert fald bare tænk over, hvis den knirker helt vildt. Vores nabo har en gammel en. Jeg har ikke noget imod børn, der har det sjovt, men trampolinen har de placeret længst væk i et hjørne og væk fra deres spiseterrasse.. men ind mod vores have... og den larmer bare af h..... til og så ryger deres bold hele tiden over i vores have, når de spiller på trampolinen... ved godt, det ikke var det, du spurgte om, men jeg måtte lige komme med et indspark

Anmeld Citér

12. april

drabo

Profilbillede for drabo

Vores er en salta, som er en smule billigere en Berg, men i alle fald god kvalitet da vi købte for 7 år siden. Vi har måttet skifte sikkerhedsnet efter 6 år fordi stoffet omkring lynlåsen var mørnet igennem og enkelt elastikker til at holde nettet på plads, men ellers er det nærmest som ny tjekkede under beskyttelsedugen og fjedrene så fine ud og meget lidt rust.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.