Er jeg en curling mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april

Anonym

Anonym skriver:

Min datter er 6 år og går i 0 klasse.

I den kommende uge, skal hele hendes årgang på tur. De skal gå 3 km ud til en legeplads. Lege der hele dagen, og gå 3 km hjem igen. Min barn er egentlig god til at gå længere ture, men 6 km + leg, er det ikke voldsomt?! Eller er det bare mig? 

Vil sige det bare er dig.. 

h is man tæller sammen hvor mange kilometer er barn egentlig går på en dag, sådan i leg på legepladsen. Så er 6 km ingenting. 

også har børn godt af at få nogle gode ture. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

I den kommende uge, skal hele hendes årgang på tur. De skal gå 3 km ud til en legeplads. Lege der hele dagen, og gå 3 km hjem igen. Min barn er egentlig god til at gå længere ture, men 6 km + leg, er det ikke voldsomt?! Eller er det bare mig? 

Lyder som en dejlig tur. Ja, du er en curlingmor

Anmeld Citér

7. april

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil bare lige sige du ikke er curlingmor for at stille et spørgsmål og lige få lavet et realitetstjek Det er da bare omsorg og nysgerrighed!

Curling havde været at insitere på at køre dit barn derhen (og her taler jeg ud fra den forforståelse at dit barn er fysisk og psykisk alderssvarende) mine børn har fra 0. Klasse været på lejr med 2 overnatninger, hiket, cyklet 10+ km og har hele skoledage hvor de går rundt i byen. En "smuttur" for dem er 2-3 km. Jeg har da nogle gange også tænkt shiiiit hvad regner de lige med at børn i den alder kan, men der har aldrig været problemer (andet end mine nerver altså )

Anmeld Citér

7. april

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Som de andre siger - det kan børn i den alder sagtens! Ofte lægger de slet ikke mærke til at de går, når de går med andre og har et mål at gå efter. 

Men curlingmor ville jeg nu ikke kalde dig ud fra det spørgsmål. 

Min dreng gik i den alder 11 km til spejder

Anmeld Citér

9. april

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Nej det synes jeg ikke er voldsomt. De holder jo pauser, spiser, kan slappe af. 

Anmeld Citér

9. april

Anonym

Det kan hun da sagtens

Hvad skulle der ske ved det ? - hun bliver måske mere træt end vanligt, det er da bare skønt

Min den ældste er spejder, og vi har da nogen gange været med, når de har skulle gå, så har de små altså været med og har nemt kunne klarer 5 km som 4 og 2 årige

Anmeld Citér

9. april

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det kan hun sagtens - og er hun ikke vant til det så lærer hun det den dag hihi. Turen bliver jo også bidt over af leg på legeplads - så tænker det går 

Jeg er pædagog i en børnehave - vi plejer at sige at børn skal kunne gå det antal år de er i km. Altså er man 3 år skal man kunne klare en tur på 3 km, 4 år 4 km osv. 

Det er ikke fordi vi sådan målrettet går efter den rettesnor men den er god at sige til forældre til en overgangssamtale - så forældrene kan tænke over det når de er på tur og sådan 

Anmeld Citér

9. april

Anonym

Oddi skriver:

Det kan hun sagtens - og er hun ikke vant til det så lærer hun det den dag hihi. Turen bliver jo også bidt over af leg på legeplads - så tænker det går 

Jeg er pædagog i en børnehave - vi plejer at sige at børn skal kunne gå det antal år de er i km. Altså er man 3 år skal man kunne klare en tur på 3 km, 4 år 4 km osv. 

Det er ikke fordi vi sådan målrettet går efter den rettesnor men den er god at sige til forældre til en overgangssamtale - så forældrene kan tænke over det når de er på tur og sådan 

Jeg er også pædagog og den har jeg nu alligevel aldrig hørt før

Anmeld Citér

10. april

Anonym

Oddi skriver:

Jeg er også pædagog, og har også ALTID lært det samme����

Anmeld Citér

12. april

Alha

Profilbillede for Alha

Alt er ikke curling, bare fordi man bekymrer sig. Men hun kan sagtens gå den tur. Hun er sikkert bare træt og sover godt hele natten Jeg har en datter på 4 år. Hun kan godt klare turen. Ikke uden brok, men hun er også lidt en diva. Hun har masser af energi til at lege ude, når vi har været på tur

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.