Usikker termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april

BareOsTo

Anonym skriver:

Ja det er godt nok trælse penge, eller tage chancen.

Kan man lave en nakkefold 15+?

Nakkefoldscanning skal være mellem 11 og 14 fulde graviditetsuger. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april

Anonym

Måske en clearblue digital test kan hjælpe dig på vej?

Personligt havde jeg valgt en privat scanning og bestilt tid ud fra 6+5 fra korteste mulighed

Anmeld Citér

6. april

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hvis der er så stor usikkerhed ift. hvornår du er blevet gravid, så kan du altså også prøve at presse på hos lægen for en scanning ift. hvor langt du er. Hvis du forklarer der er en helt reel chance for at du misser nakkefold.

Anmeld Citér

6. april

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Hvis der er så stor usikkerhed ift. hvornår du er blevet gravid, så kan du altså også prøve at presse på hos lægen for en scanning ift. hvor langt du er. Hvis du forklarer der er en helt reel chance for at du misser nakkefold.

Det har jeg også overvejet, jeg er bare helt ny i lægehuset. Så ønsker ikke at være "hende den besværlige"

Anmeld Citér

6. april

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det har jeg også overvejet, jeg er bare helt ny i lægehuset. Så ønsker ikke at være "hende den besværlige"

lige med det her er det vigtigt at råbe op..

der er stor forskel på hvad du kan få af hjælp alt efter hvor langt du er henne hvis der er noget galt..

jeg ringede til vores læge og sagde at jeg ikke kunne huske sidste mens og han sendte mig videre til gyn for en scanning til at finde ud af hvor langt jeg var henne.. det var godt han gjorde det for jeg var 9 uger henne og så havde vi travlt i forhold til nakkefold osv..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.