Jeg skrev til min læge ang hvordan og hvorledes jeg gjorde mht udregning af termin, da jeg er stoppet på p-piller og er blevet gravid i første hug.
Den sidste konstige mens var mærkelig, kun lidt brunt på papiret den første dag og ellers ikke skyggen af blod. Testede dog negativ på daværende tidspunkt, men chancen for at jeg allerede var gravid der synes jeg da er der.
Min læge skrev jeg skulle ringe ind (ikke rigtig hvorfor) ringede så ind og fik en tid hos en sygeplejerske
Jeg fortalte i øvrigt til sygeplejersken at jeg ikke er god til at huske mine p-piller så chancen er der for at jeg er blevet gravid før.
Hun gav mig en tid til 1 grav hvor jeg vil være 11+5 ud fra den kunstige mens. Jeg kan ikke helt slippe tanken, hvis jeg nu allerede er 8 uger henne, så er jeg jo 15+5 på det tidspunkt og så er det vel for sent til nakkefold ? Spurgte sygeplejersken og hun sagde det tager vi bare til den tid
Ved der findes nogle test som angiver uge, hvor sikker/præcise er de ? For overvejer at købe sådan en
Anmeld
Citér