Negativ 4+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Jeg tænker at du godt kan være ret sikker på, at du ikke er gravid din bekymring kan godt gøre sådan at din menstruation bliver forsinket.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Jeg tænker at du godt kan være ret sikker på, at du ikke er gravid din bekymring kan godt gøre sådan at din menstruation bliver forsinket.

Tak…. I øvrigt er jeg 39, så min fertilitet er nok heller ikke som den har været. Jeg finder lige alt det positive …

Anmeld Citér

2. april

Anonym

Anonym skriver:

Tak…. I øvrigt er jeg 39, så min fertilitet er nok heller ikke som den har været. Jeg finder lige alt det positive …

Kunne forstå din bekymring hvis du havde været i poolen på paradise hotel, men når du har haft beskytter sex og kondomet var intakt så vil jeg sige at din chance for at være gravid er lig nul (med mindre du har haft gang i en af de der snydepelse der sniger kondomet af i sidste øjeblik. Men tvivler). Slap af og afvent. Mens kan godt blive forsinket af alle mulige grunde. 

Anmeld Citér

2. april

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kunne forstå din bekymring hvis du havde været i poolen på paradise hotel, men når du har haft beskytter sex og kondomet var intakt så vil jeg sige at din chance for at være gravid er lig nul (med mindre du har haft gang i en af de der snydepelse der sniger kondomet af i sidste øjeblik. Men tvivler). Slap af og afvent. Mens kan godt blive forsinket af alle mulige grunde. 

Jeg så han både holdt ved det undervejs og holdt ved på vej ud. Min bekymring, reel eller ej: gik der hul? Sprang det? Alle mulige skrækscenarier ….. men tak fordi du tog dig tid og siger jeg ikke skal bekymre mig sætter pris på hvert eneste svar 

Anmeld Citér

3. april

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9
Anonym skriver:

Tak for dit velmenende svar hvis jeg kunne styre min angst anderledes, så havde jeg selvfølgelig gjort det. 
tanken om anden prævention har jeg tænkt på, men tak for rådet alligevel. 
min bekymring er lige - vel lige præcis, som folk der ønsker, at blive gravide - om jeg tester for tidligt som skrevet, det er da 32. Min cyklus har været 34 dage 2 gange indenfor de sidste fire måneder. Men det skulle være sådan en tidlig test, som skulle kunne spore det en tre/fire dage før. 
men da jeg ikke er så testkyndig, tænkte jeg, at netop nogle af dem som ønsker graviditet, kunne rådgive mig på den del. Om testen er valid.

mit problem er, at den jeg tog mandag eftermiddag kom med en “streg” efter måske 5-6 timer. Samme aften, tog jeg en helt negativ. Igår morges helt negativ. Her til morgen en negativ, men hvor der var skygge på i eftermiddag. Den sidste, som du har kommenteret på, tog jeg så kl. 14.30. Den er der ingen skygge på test helvede uanset om man ønsker eller ej. Jeg burde lade være! Jeg ved det godt. 
Men måske du ved, om jeg kan regne med en test på 32. Dagen? Med et samleje der foregik for 16 dage siden…. 

Svaret er ugyldigt efter så mange timer så de positive tests kan du ikke regne med �� ud fra det du beskriver er du ikke gravid 

Anmeld Citér

4. april

Anonym trådstarter

Jeg er ikke gravid tak til alle jer, som gav jer tid til, at svare

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.