Forskellige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts

Anonym

Omsorgsgiver skriver:

Arrrr!!!! Jeg går snart amok mildest talt! Vores datter skal konfirmeres til Maj og jeg vil så gerne have ting ordnet og på plads. Stresser over alle de ting vi skal nå. Og jo før vi kan det des bedre vil jeg have det.

Nu er det 10’ende gang jeg prikker til min kæreste at vi skal kigge på bordpynt. Men vil han det? Næ nej Han er alt for tids optimist og jeg vil bare gerne have ting ordnet og på plads i god tid så jeg ikke skal tænke på det. Jeg elsker at planlægge osv. Han er stik modsat og tager ting til sin tid og som de kommer.

Hvad gør I andre der bor med en tids optimist? Skal jeg holde op med at prikke til ham? 

Som tidsoptilisten her i familien vil jeg sige at du skal stoppe med at prikke til ham. Personligt hader jeg selv at blive prikket til hele tiden og pålagt en andens pres. 
Hvis du er så presset så begyndt selv og planlæg det som du vil have det. Også spørg ham til råds hen af vejen.

I behøver vel ikke være to om det hele. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Det er vel konfirmanden du skal have inde over med bordpynt og ikke manden ?

Anmeld Citér

26. marts

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Omsorgsgiver skriver:

Arrrr!!!! Jeg går snart amok mildest talt! Vores datter skal konfirmeres til Maj og jeg vil så gerne have ting ordnet og på plads. Stresser over alle de ting vi skal nå. Og jo før vi kan det des bedre vil jeg have det.

Nu er det 10’ende gang jeg prikker til min kæreste at vi skal kigge på bordpynt. Men vil han det? Næ nej Han er alt for tids optimist og jeg vil bare gerne have ting ordnet og på plads i god tid så jeg ikke skal tænke på det. Jeg elsker at planlægge osv. Han er stik modsat og tager ting til sin tid og som de kommer.

Hvad gør I andre der bor med en tids optimist? Skal jeg holde op med at prikke til ham? 

Lav det med din datter i stedet for. Det er vel også hende der skal vælge de ting, ikke jer. 

I stedet for at gå op prikke til ham, så sig du klarer det med datteren. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.