D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:
Årh det er bare hårdt! Jeg synes også det er hårdt, når man så får af vide man ikke skal bruges som sut, men når alternativet er total gråd, hvad skal man så gøre 
Det der med at blive brugt som sut, det er jo i virkeligheden helt omvendt. Små menneskebabyer er skabt til at søge tryghed og nærvær ved brystet. Ofte og meget, særligt i starten. Så har man opfundet en narresut fordi det passer omverdenen bedre at nye mødre ikke konstant har et spædbarn på sig. - du bliver ikke brugt som sut, sutten bliver brugt som erstatning for dig.
Sorry det var en rant, jeg har intet imod brug af sutter, men jeg synes det er tosset at sige "du må ikke blive brugt som sut".
Derudover så lyder det som om din baby bare har en fase hvor han har brug for at være helt tæt når han skal give slip på dagen og falde i søvn til natten. Om det er at ligge sammen i sengen, eller sidde med ham i armene (eller gå og vugge ham) kommer helt an på hvad der fungerer bedst for jer. Men jeg ville bare skrue op for nærhed og vide at det er en fase.
Anmeld
Citér