Graviditet, Utroskab, abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Kort fortalt.

Jeg blev gravid med min kæreste, vi havde nogle nedture. Han mener så han slog op på sms pga uvenskab og vi blev så ved med at ses, holde i hånd, kys og sex, og han havde så fundet en anden da han mente han havde slået op, og knaldede hende , samtidig med mig. og jeg fandt ud af det. Og jeg fik en abort inden for grænsen. 

håber det giver mening. 

men nu er vi så sammen igen. Og det har bare været hårdt for mig at stå med en abort alene, og generelt det her med han knaldede hende. 
jeg kommentere på det når vi diskutere noget som kan være i det emne. Jeg synes det er svært. Jeg kan bare ikke glemme det lige nu. 

hvad skal jeg gøre for at glemme det og komme videre ? 
han bliver lidt halv sur når jeg kommentere på det , altså når jeg nævner og snakker om aborten på sygehuset jeg stod med alene, graviditeten og utroskabet med hende. 

når jeg siger jeg aldrig nævner det igen, og så nævner det, siger han “jeg troede vi havde en aftale om ikke at tage det op igen” 

Føler faktisk ikke han er der for mig selvom han nok er. Det er nok mit hoved og hjerte der blev knust for meget der

det fylder meget i mit hoved. det er det værste jeg har oplevet i mit liv, og jeg har drømt om det og hende og hele episoden så utallige af gangen.  

hvad kan jeg gøre

Slog op over sms, lod dig være alene med aborten og nu kan I ikke tale om det? 
hvorfor er du sammen med ham? Hvad giver han dig af positivt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Jeg elsker ham så højt

han føler han bliver skubbet væk og at “en af os går fra hinanden en dag” pga jeg ofte nævner det. Han føler det er hver dag, men det er ikke hver dag. 

Jeg forstår ude mærket dine følelser. 
‘jeg var med en jeg elskede, han var mig utro under graviditet og efterfølgende også ugerne efter vores søn døde i uge 21. 
‘jeg prøvede at tilgive for elskede ham så højt kunne ikke se hvordan jeg skulle kunne elske en så højt.

men kunne bare ikke tilgive det svigt. Kort efter måtte jeg sige stop og erkende man kan godt elske en, uden at være sammen med dem. Og da vi havde været fra hinanden lidt og tingene kom på afstand, begyndte jeg at se vores forhold i et helt andet lys, og kærligheden døde fuldstændig, ejer ikke et gran kærlighed til den mand. Synes han er det mest ækle der findes. 

‘’kærlighed gør blind, men du skal ikke lade dig blive så blind at du naivt tillader ham at trampe dig ned, og det har han gjort.

du finder en ny, bedre og større kærlighed.

Jeg er i dag gift med verdens dejligste mand, og elsker ham højere end jeg nogensinde har elsket nogen, trods jeg ikke troede det var muligt. Og han behandler mig godt og med respekt. Han ville aldrig misbruge min tillid, svigte mig eller behandle mig dårligt på nogen måde. - det er en god mand. 

kom du væk fra ham. Han lyder giftig og bestemt ikke god for dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.