Anonym skriver:
Jeg elsker ham så højt
han føler han bliver skubbet væk og at “en af os går fra hinanden en dag” pga jeg ofte nævner det. Han føler det er hver dag, men det er ikke hver dag.
Jeg forstår ude mærket dine følelser.
‘jeg var med en jeg elskede, han var mig utro under graviditet og efterfølgende også ugerne efter vores søn døde i uge 21.
‘jeg prøvede at tilgive for elskede ham så højt kunne ikke se hvordan jeg skulle kunne elske en så højt.
men kunne bare ikke tilgive det svigt. Kort efter måtte jeg sige stop og erkende man kan godt elske en, uden at være sammen med dem. Og da vi havde været fra hinanden lidt og tingene kom på afstand, begyndte jeg at se vores forhold i et helt andet lys, og kærligheden døde fuldstændig, ejer ikke et gran kærlighed til den mand. Synes han er det mest ækle der findes.
‘’kærlighed gør blind, men du skal ikke lade dig blive så blind at du naivt tillader ham at trampe dig ned, og det har han gjort.
du finder en ny, bedre og større kærlighed. 
Jeg er i dag gift med verdens dejligste mand, og elsker ham højere end jeg nogensinde har elsket nogen, trods jeg ikke troede det var muligt. Og han behandler mig godt og med respekt. Han ville aldrig misbruge min tillid, svigte mig eller behandle mig dårligt på nogen måde. - det er en god mand.
kom du væk fra ham. Han lyder giftig og bestemt ikke god for dig.
Anmeld
Citér