Kort fortalt.
Jeg blev gravid med min kæreste, vi havde nogle nedture. Han mener så han slog op på sms pga uvenskab og vi blev så ved med at ses, holde i hånd, kys og sex, og han havde så fundet en anden da han mente han havde slået op, og knaldede hende , samtidig med mig. og jeg fandt ud af det. Og jeg fik en abort inden for grænsen.
håber det giver mening.
men nu er vi så sammen igen. Og det har bare været hårdt for mig at stå med en abort alene, og generelt det her med han knaldede hende.
jeg kommentere på det når vi diskutere noget som kan være i det emne. Jeg synes det er svært. Jeg kan bare ikke glemme det lige nu.
hvad skal jeg gøre for at glemme det og komme videre ?
han bliver lidt halv sur når jeg kommentere på det , altså når jeg nævner og snakker om aborten på sygehuset jeg stod med alene, graviditeten og utroskabet med hende.
når jeg siger jeg aldrig nævner det igen, og så nævner det, siger han “jeg troede vi havde en aftale om ikke at tage det op igen”
Føler faktisk ikke han er der for mig selvom han nok er. Det er nok mit hoved og hjerte der blev knust for meget der
det fylder meget i mit hoved. det er det værste jeg har oplevet i mit liv, og jeg har drømt om det og hende og hele episoden så utallige af gangen.
hvad kan jeg gøre
Anmeld
Citér