Blå mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts

Anonym trådstarter

Vil høre om jeres 5 årige, også kan have en del blå mærker på skinnebenene?  Ved dem på knæene er fra et styrt her forleden, men er det normalt, noget i oplever uden at blive urolige?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts

Mamman

Profilbillede for Mamman

Ja masser hér. Hun er en bulder basse uden lige så det tænker jeg ik videre over

Anmeld Citér

5. marts

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Helt normalt

Anmeld Citér

6. marts

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Tror vi nærmest finder et nyt blåt mærke hver dag, så det er helt normalt.. 

Tænk på, at de er vilde i den alder.. De hopper på knæene, kravler rundt, og støder konstant ind i ting eller hinanden

Anmeld Citér

6. marts

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Mit barn har vildt mange blå mærker altid, særligt på benene. Han har formentlig let ved at få blå mærker. 

jeg tænker du spørger fordi du er bange for leukæmi, og de blå mærker ser ganske anderledes ud. Men tal med lægen hvis du er bekymret

Anmeld Citér

6. marts

Alha

6. marts

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Så skal du se min datters ben, hun har også mange blå mærker. Lige nu er hun i en fase hvor det er fedt at komme løbende og kaste sige på knæene og glide hen af gulvet på knæerne.. jeg kan simpelthen ikke forstå det er sjovt, men hun synes det er det fedeste og de gør de alle i BH for tiden.. de får nogle knubs. 

Anmeld Citér

6. marts

Anonym

Mette Larsen skriver:

Så skal du se min datters ben, hun har også mange blå mærker. Lige nu er hun i en fase hvor det er fedt at komme løbende og kaste sige på knæene og glide hen af gulvet på knæerne.. jeg kan simpelthen ikke forstå det er sjovt, men hun synes det er det fedeste og de gør de alle i BH for tiden.. de får nogle knubs. 

Haha lyder som min søn. Vi har seriøst ikke flere bukser tilbage som ikke er helt slidt ned på knæerne.

Anmeld Citér

10. marts

Anonym

Anonym skriver:

Vil høre om jeres 5 årige, også kan have en del blå mærker på skinnebenene?  Ved dem på knæene er fra et styrt her forleden, men er det normalt, noget i oplever uden at blive urolige?

Må jeg spørge, hvad du er urolig over? På billedet ligner det helt almindelige blå mærker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.