Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil høre om jeres 5 årige, også kan have en del blå mærker på skinnebenene? Ved dem på knæene er fra et styrt her forleden, men er det normalt, noget i oplever uden at blive urolige?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja masser hér. Hun er en bulder basse uden lige så det tænker jeg ik videre over
Helt normalt
Ork ja
Tror vi nærmest finder et nyt blåt mærke hver dag, så det er helt normalt..
Tænk på, at de er vilde i den alder.. De hopper på knæene, kravler rundt, og støder konstant ind i ting eller hinanden
Mit barn har vildt mange blå mærker altid, særligt på benene. Han har formentlig let ved at få blå mærker.
jeg tænker du spørger fordi du er bange for leukæmi, og de blå mærker ser ganske anderledes ud. Men tal med lægen hvis du er bekymret
Ja.
Så skal du se min datters ben, hun har også mange blå mærker. Lige nu er hun i en fase hvor det er fedt at komme løbende og kaste sige på knæene og glide hen af gulvet på knæerne.. jeg kan simpelthen ikke forstå det er sjovt, men hun synes det er det fedeste og de gør de alle i BH for tiden.. de får nogle knubs.
Mette Larsen skriver: Så skal du se min datters ben, hun har også mange blå mærker. Lige nu er hun i en fase hvor det er fedt at komme løbende og kaste sige på knæene og glide hen af gulvet på knæerne.. jeg kan simpelthen ikke forstå det er sjovt, men hun synes det er det fedeste og de gør de alle i BH for tiden.. de får nogle knubs.
Haha lyder som min søn. Vi har seriøst ikke flere bukser tilbage som ikke er helt slidt ned på knæerne.
Anonym skriver: Vil høre om jeres 5 årige, også kan have en del blå mærker på skinnebenene? Ved dem på knæene er fra et styrt her forleden, men er det normalt, noget i oplever uden at blive urolige?
Må jeg spørge, hvad du er urolig over? På billedet ligner det helt almindelige blå mærker.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128