Anonym skriver:
Men du skrev det var sket en gang og hun sagde klart fra. - vi var engang ude og gå tur i min vuggestue, hvor vi også blev antastet af en kvinde som råbte og skreg, man kan ikke kontrollere hvad andre mennesker gør, men derved skærme og beskytte børnene, hvilket det også lyder til at hun har gjort
Hvordan ved du overhovedet alle de ting ? Altså hvad VED du og hvad gætter du, det tænker jeg er vigtigt at have styr på inden man underretter.
Det er hårdt at arbejde med børn, det tænker jeg er fair nok. At man bliver skubbet ud på et sidespor, kan vel også betyde at man er så træt i sin fritid at man ikke kan overskue det store - hvilket igen også er helt normalt.
Folk som har alkohol problemer i så stor grad så det påvirker jobbet bor oftest uhumsk, derfor jeg også tænker i de baner.
Tænker de fleste mennesker er fulde i ny og næ, spørgsmålet er grænsen og så længe man kommer frisk og veludhvilet på job, kan passe sit job og sit hjem, så tænker jeg ikke at man kan blande sig i hvad andre gør og hvem de er sammen med
Jeg vil lige starte med at skrive at jeg ikke er besluttet på at indberette hende overhovedet, jeg forsøger at finde ud af om det er hvad jeg burde gøre. Så mine svar her er blot for at debattere det med dig og ikke fordi jeg vil overbevise om at jeg er i min ret til at indberette hende.
Men, ja.. det sandt at det med kæresten kun er sket en gang, men deres voldsomme skænderier hvor politiet ankom midt om natten skete også først kun én gang, hun lovede dem hun bor sammen med at det aldrig ville ske igen og så gik der halvanden måned, så skete det igen, derfor er jeg på ingen måder overbevist om hvorvidt det ville ske igen - blot for at afdække hvad du tænker, ville du så mene det var mere alvorligt hvis det skete igen?
Der er i min verden stor forskel på fremmede weirdos man møder i parken og folk man bliver ved med at invitere ind i sit liv som man ved opføre sig skørt og utilregneligt.
Jeg ved alle de ting, jeg er ikke typen der gætter, læser mellem linjerne eller insinuere noget. Jeg ved dem så meget som man kan når man ikke selv stod i rummet, fordi jeg er meget tæt med dem hun bor sammen med og dem jeg bor med er i familie med dem hun bor med, de er til stedet både i dagtimerne om natten etc. to af dem der bor under hendes tag har "boet" hos os to gange af 2 mdr. det sidste år da de var bange for at være derhjemme pga kæresten og drikkeriet det er dem der fortæller de ting som dagplejer ikke selv fortæller.
Derudover... hun er jo ikke frisk og veloplagt på arbejde når hun har været oppe og har drukket hele natten. 
Jeg har ingen problemer med alkohol eller at folk drikker sig fulde i deres fritid, men hvis en taxachaffør var oppe hele natten og drak sig så fuld at de ofte falder osv. tager sig sammen et par timer før kl 7 og så køre rundt med folk, ville jeg heller ikke synes det var pisse smart. Det samme med en der arbejdede på en fabrik med store maskiner. Derfor synes jeg også det er bekymrende med en der passer andres børn, hvis du ikke er enig i det, er det ok med mig, for så bliver vi aldrig enige og det kan jeg godt leve med.