Wish me luck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Tynen

Imorgen skal jeg nemlig møde min nye IRL-MG.

Er bare ikke så skide god til at møde helt nye og fremmede mennesker man ikke har skrevet i 100år med på nettet

Kommer altid til at bande lidt for meget eller sige et eller andet totalt underskudsmor-agtigt i stil med: "Hva´ så, kender I det når man bare tæller timer og minutter til ungerne skal i seng?"
Ikke lige en ice-breaker der kan anbefales den første gang man mødes..

Anywho - Skulle bare lige lufte mine begyndende nervøse anelser for morgendagens gry

Hav en god aften!

/Trine - Med røde, søvnunderskuds- og blodsprængte øjne og en unge der ikke vil sove.. Til gengæld har jeg fået klippet og farvet håret for første gang i 1½år! Det er sgu lidt af et hit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

bette

haha det skal sku nok gå... du er jo herlig lige præcis som du er...

du kan da ik bare fortællle du har fået farvet håret og klippet det uden at sætte et billede på

Anmeld

5. november 2009

Tut

Held og lykke

De skal nok være søde ved dig, du er jo en SKØN kvinde

Glæder mig til at høre om det.

Anmeld

5. november 2009

Muffinmus

LOL, håber jeres møde er gået fint, formoder du er afsted lige nu.

DEt ksal nok gå selv om du er en anti-corny-upser udagev af DUM....

Maria- der i HVERT fald også har talt minutter til at unger skal i seng nogle dage....

Anmeld

5. november 2009

Nadi

LUCK

Hvordan gik det?? Fik du sagt noget upassende eller kunne du styrre dig?

Anmeld

5. november 2009

Grynt

Hej Tyne, hvordan gik det så? Hyggede I jer eller er det bare sidste gang I skal ses igen? I så fald er det ikke din skyld for du er sgu da fantastisk skøn

Og F**K hvem har IKKE talt sekunder, minutter, timer til ungerne går i seng og sover...jeg har og rimlig tit endda

Knus herfra

Anmeld

5. november 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Imorgen skal jeg nemlig møde min nye IRL-MG.

Er bare ikke så skide god til at møde helt nye og fremmede mennesker man ikke har skrevet i 100år med på nettet

Kommer altid til at bande lidt for meget eller sige et eller andet totalt underskudsmor-agtigt i stil med: "Hva´ så, kender I det når man bare tæller timer og minutter til ungerne skal i seng?"
Ikke lige en ice-breaker der kan anbefales den første gang man mødes..

Anywho - Skulle bare lige lufte mine begyndende nervøse anelser for morgendagens gry

Hav en god aften!

/Trine - Med røde, søvnunderskuds- og blodsprængte øjne og en unge der ikke vil sove.. Til gengæld har jeg fået klippet og farvet håret for første gang i 1½år! Det er sgu lidt af et hit

Vi vil se dit garn!!!

Var det pga min kommentar forleden, eller kunne du godt selv se den var gal?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.