3 mdr slog hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Opkast indeholder mavesyre, du vil ikke være i tvivl. Det er slet ikke som gylp.
‘han skal nok klare den. 
Alle mine begyndte at sove mere omkring 3 måneder, og fra 9 måneder sov alle 3, 11-12 timer om natten i et stræk. (Lucky me!)

Okay, det har lignet det samme som det plejer, så tænker det bare er almindelig gylp.

Han har virkelig også sovet meget idag, og nogle længere lure end han plejer, og det er selvfølgelig dejligt, for han powernapper meget normalt. Men årh, ens mor hjerte bliver så bekymret, og jeg har simpelthen så dårlig samvittighed. Jeg føler mig som den dårligste mor i verden, så det er rart lige at høre fra andre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Okay, det har lignet det samme som det plejer, så tænker det bare er almindelig gylp.

Han har virkelig også sovet meget idag, og nogle længere lure end han plejer, og det er selvfølgelig dejligt, for han powernapper meget normalt. Men årh, ens mor hjerte bliver så bekymret, og jeg har simpelthen så dårlig samvittighed. Jeg føler mig som den dårligste mor i verden, så det er rart lige at høre fra andre

Husk du altid kan kontakte din sundhedsplejerske eller læge og dele din bekymring. De ser gerne børnene og giver en ro.

jeg har også haft taget mine til lægen udelukkende baseret på jeg har været bekymret, for simpelthen at få afklaret at alt er ok. Nogen gange kan man overtænke det helt vildt.

ellers så ring til din sp og få en snak om søvnmønstre, fortæl det har ændret sig, og spørg hvad du skal tænke om det, om du skal være bekymret og hvad du kan forvente fremadrettet også. De ved enormt meget om søvn, det er jo praktisk talt en større videnskab. 

‘’og ellers kan jeg anbefale, at se på mødrehjælpens side om de har en familiecafe i nærheden af dig. Det minder lidt om legestue for babyer, der kan du møde en masse andre mødre, og de har ofte oplæg om alt fra mad, søvn, tænder og endda førstehjælp til små. Det er gratis at deltage. Vi har brugt det enormt meget, og det er meget populært hvor vi bor.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.