Hjælp til rejse Kbh Bella Center

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Download appen Rejsekort og så kan du nemt swipe dig ind og ud af din rejse - super smart. 

Det nemmeste er, at tage metroen som stopper lige overfor Bella Centeret. 

God fornøjelse. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar

Anonym

Anonym skriver:

Der kører da metro fra Kbh H ...

Ja men ikke direkte til Bella center - som jeg skriver senere og senere igen… det er virkelig bøvlet for en der kommer ind med firetoget fra Jylland at finde rundt i at skifte metro i kbh.

Men nu tror jeg at trådstarter nok skal finde på noget uanset hvordan, det var blot et foreslag. 

Anmeld Citér

11. februar

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Anonym skriver:

Ja men ikke direkte til Bella center - som jeg skriver senere og senere igen… det er virkelig bøvlet for en der kommer ind med firetoget fra Jylland at finde rundt i at skifte metro i kbh.

Men nu tror jeg at trådstarter nok skal finde på noget uanset hvordan, det var blot et foreslag. 

Aiii, nu er det altså ikke raketvidenskab at køre med metro. Det kan selv firetogs-jyder finde ud af  (hvad regner du os egentlig for...)

Ellers spørg en på stationen TS, der hvor I skal skifte fra den ene metrolinje til den anden. Og benyt rejsekort (eller app), så skal du ikke tænke på andet end at tjekke ind og ud. 

God tur. 

Anmeld Citér

11. februar

Anonym

Aalborgtøsen skriver:

Aiii, nu er det altså ikke raketvidenskab at køre med metro. Det kan selv firetogs-jyder finde ud af  (hvad regner du os egentlig for...)

Ellers spørg en på stationen TS, der hvor I skal skifte fra den ene metrolinje til den anden. Og benyt rejsekort (eller app), så skal du ikke tænke på andet end at tjekke ind og ud. 

God tur. 

Enig - selvfølgelig kan de "dumme jyder" finde ud af det. Derudover kan de også åbne munden og spørge om hjælp :-). Så er der sikkert en venlig person (sikkert en eksil-jyde;-) der med glæde hjælper. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.