Hjælp til rejse Kbh Bella Center

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
13 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar

Anonym trådstarter

Hej, vi er et par jyder der skal en dag til Kbh i vinterferien, kender ikke byen særligt godt, og har derfor lige brug for lidt hjælp.

Vi tager toget derover, og skal fra Hovedbanegården til Bella Center. Jeg kan se der går både tog, bus og Metro derud. Metro lader til at være det hurtigste, men vi har dog ikke travlt, så det behøver ikke være den hurtigste løsning.

Jeg har en ide om at vi måske kan bruge vores togbilletter til transport derud og det derfor ikke koster yderligere - er det korrekt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar

Anonym

Njaaa, tror jeg nu ikk helt. Men kan da være jeg tager fejl.  Men hør da DSB ad. De er nok mest kvalificerede til at svare. Men metro er helt klar nemmest fra Nørreport eller Østerport. Fra kbh H skal I med bus. 

Brug evt rejsekort eller DSB app hvis i skal købe billetter 

Anmeld Citér

8. februar

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg tror, I kan bruge billetterne i bus og s-tog og metro, såfremt det ikke er en Orange-billet. Men ja, ring til DSB og spørg

Anmeld Citér

9. februar

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Bestil billetterne med Bella Centret som slutdestination, så gælder de hele vejen. Det er dog ikke muligt med Orange eller Orange fri, som til gengæld er markant billigere - her skal du selv supplere med billet til metro, bus eller s-tog. 
Jeg ville tage Metroen, hvis jeg skulle dertil. 

Anmeld Citér

9. februar

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Njaaa, tror jeg nu ikk helt. Men kan da være jeg tager fejl.  Men hør da DSB ad. De er nok mest kvalificerede til at svare. Men metro er helt klar nemmest fra Nørreport eller Østerport. Fra kbh H skal I med bus. 

Hvorfor ikke tage Metroen fra Kbh. H.? 

Anmeld Citér

9. februar

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Hvorfor ikke tage Metroen fra Kbh. H.? 

Fordi så skal man skifte metro. Så hvis nu de. Stiger af deres Jyllands tog på Nørreport så kan de tage metroen direkte derfra.  

Anmeld Citér

10. februar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fordi så skal man skifte metro. Så hvis nu de. Stiger af deres Jyllands tog på Nørreport så kan de tage metroen direkte derfra.  

Jeg har (før jeg skrev indlægget) købt orange fri med lyntog, så tænker ikke den stopper på Nørreport ?

Jeg kan se jeg kan booke tog dertil, er det så ikke nemmere? jeg vil nok gerne undgå at skulle skifte for meget, er på ingen måde kendt i Kbh

Anmeld Citér

10. februar

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har (før jeg skrev indlægget) købt orange fri med lyntog, så tænker ikke den stopper på Nørreport ?

Jeg kan se jeg kan booke tog dertil, er det så ikke nemmere? jeg vil nok gerne undgå at skulle skifte for meget, er på ingen måde kendt i Kbh

Du kan se på din afgang hvor den stopper. Du kan også søge på rejsen på rejseplanen og se hvilke stop dit tog har Rigtig god tur

Anmeld Citér

10. februar

Anonym

Anonym skriver:

Du kan sagtens tage metro fra Kbh H :-)

Anmeld Citér

10. februar

Anonym

Anonym skriver:

Der kører da metro fra Kbh H ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.