Hjælp! Vi har i det sidste lange stykke tid kigget på hus, men det er desværre ikke lykkedes at finde det helt rigtige endnu. Dvs. Min kæreste er MEGET kræsen.
Nu er sagen den, at jeg er blevet gravid, og jeg har behov for, at vi tager en beslutning. Er syg med kvalme, så har ikke overskud til åbent hus hver weekend. Derudover vil jeg gerne nå at være på plads inden, baby kommer.
Der er lige kommet et hus til salg, som opfylder alle vores "need to have", men så synes min kæreste, at køkkenet er lidt for lille. Har forsøgt at foreslår, hvordan vi kan udvidde det, men så er der noget andet galt...
Hvordan f*anden får jeg ham med på vognen? Vi har kigget på SÅ mange huse, rækkehuse, områder mv. men der er ALTID et eller andet i vejen. Nogle gange kan han ikke engang sige, hvad der er i vejen.
Det er desværre ikke en mulighed at blive boende, hvor vi bor nu, når baby kommer...
Havde håbet at han blev "voksen", når jeg blev gravid, men desværre... Hvad f*anden gør jeg? Skal jeg sætte stolen for døren? Købe en lejlighed til mig selv og baby?
Anmeld
Citér