Eksem, har i det det her før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar

Anonym trådstarter

Vores søn på fire år har fået det her i ansigtet. 

Havd tænker i det kan være ?

Det kommet over de sidste tre dage. Tager kontakt til lægen imorgen uanset hvad. 

(Han skinner lidt i ansigtet pga jeg har smurt det med helosan).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar

anna111

Profilbillede for anna111

Det ligner bare kulde eksem så på med en fed crem flere gange om dagen især inden han skal ud og så går det væk igen

Anmeld Citér

28. januar

Anonym

Det har vi også prøvet med vores søn. Mest når det er frostvejr. Får han astmamedicin? Det kan nemlig godt give sådan et udslæt om munden. 

Anmeld Citér

28. januar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det har vi også prøvet med vores søn. Mest når det er frostvejr. Får han astmamedicin? Det kan nemlig godt give sådan et udslæt om munden. 

Ja han får maske med astma medicin morgen og aften. Har han fået næsten siden han blev født og har aldrig haft sådan et udslæt af det før, men kan selvfølgelig godt være det derfor.

Anmeld Citér

29. januar

Anonym

Anonym skriver:

Ja han får maske med astma medicin morgen og aften. Har han fået næsten siden han blev født og har aldrig haft sådan et udslæt af det før, men kan selvfølgelig godt være det derfor.

Så vil jeg sige det er derfor. Husk at tørre godt om munden, og skylle munden efter hver behandling.  Hos os kom det typisk om vinteren. Men gå på apoteket og bed om en creme at smøre med. Vi bruger A-dermas emexomega. 

Anmeld Citér

29. januar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Min. Indset får det når hun er forkølet, lægen siger det er deraf.

hun bliver blot smurt med cerave, så er det væk inden for en dag eller to.

ville dog skifte helosan ud med Helo. Da helosan indeholder alcohol og kan svie lidt.

Anmeld Citér

29. januar

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Det ligner perioral dermatitis. Troede dog mest det var unge og voksne der fik det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.