Slå op før eller efter kærestes fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar

Anonym

Timf skriver:

Der var en ung pige på arbejdet der var så lykkelig hun tog afsted med sin kæreste på hendes fødselsdag og han slog op tre dage senere og hun havde det så dårligt over at han bevidst lod som om på hendes fødselsdag. Så personligt ville jeg slå op med det samme

Det er jo også det hun siger hun vil gøre nu efter have læst alle svarene

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jo også det hun siger hun vil gøre nu efter have læst alle svarene

Ja efter at have læst svarene og talt situationen igennem med mine veninder, har jeg besluttet at gøre det i morgen. Jeg kan heller ikke selv overskue at spille skuespil mere.

Anmeld Citér

14. januar

Anonym trådstarter

Det er godt nok ikke nemt. Han bliver ved med at skrive, så han har jo gættet, at der er noget galt. Han spørger om jeg er sur og spørger hvad han har gjort forkert og jeg prøver at svare, at jeg synes at vi skal gå en tur i morgen. Jeg har virkelig ikke lyst til at gøre det forbi på tekst eller over et opkald, men jeg føler mig presset nu.

Anmeld Citér

14. januar

Anonym

Anonym skriver:

Det er godt nok ikke nemt. Han bliver ved med at skrive, så han har jo gættet, at der er noget galt. Han spørger om jeg er sur og spørger hvad han har gjort forkert og jeg prøver at svare, at jeg synes at vi skal gå en tur i morgen. Jeg har virkelig ikke lyst til at gøre det forbi på tekst eller over et opkald, men jeg føler mig presset nu.

Har du ikke mulighed for at se ham i dag? 

Ellers så stop med at skriv til ham. Send en sidste SMS, hvor du skriver "Du har ret. Det fungerer bare ikke for mig i dag. Har en off-dag. Så jeg kobler fra og slukker telefonen. Jeg skriver igen i morgen tidligt og så ses vi som aftalt i morgen" 

Anmeld Citér

14. januar

Anonym

Og husk at når du har gjort det er han formentlig typen der vil skrive alenlange beskeder og mange af dem. Det lyder virkelig som om han er den klistrende type. Og altså, I har kun ses hinanden et halvt år og man behøver altså ikke altid hjælpe andre videre når man slår op med dem. Man kan gøre mere skade end gavn ved at holde dem fast i et håb hvis man væver for meget. Klar besked og klar afvikling. Ellers har du ham hængende i 100 år og han kommer ikke videre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.