Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ikke selv været så aktiv på siden, siden vi fik vores nr. 2, men ønsker jer alt held og lykke, og ønsker jer en rigtig god fødsel
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kis92 skriver: Jeg ønsker jer en fantastisk dag. Jeg er sikker på at det nok skal gå godt og I får den dejligste baby med hjem
Jeg ønsker jer en fantastisk dag. Jeg er sikker på at det nok skal gå godt og I får den dejligste baby med hjem
Tusind tak for din søde besked. Vi håber sådan også
__anonym skriver: Jeg har ikke selv været så aktiv på siden, siden vi fik vores nr. 2, men ønsker jer alt held og lykke, og ønsker jer en rigtig god fødsel
Tusind tak.
Love Angel skriver: Tusind tak. og hehe hvor sødt og sjovt, ja 9/10 på min fødselsdag du husket rigtigt. Hvad har i kaldt hende? Og gå det godt med hende/jer?
Tusind tak. og hehe hvor sødt og sjovt, ja 9/10 på min fødselsdag du husket rigtigt. Hvad har i kaldt hende? Og gå det godt med hende/jer?
Jeg håber, at din fødsel er gået godt Lillesøster skal hedde Vigga
Mor_til_F_og_V skriver: Jeg håber, at din fødsel er gået godt Lillesøster skal hedde Vigga
Jeg er ikke nået dertil endnu desværre. Jeg bliv sat igang igår med augusta piller og tog 8 piller men der stadig ikke sket en dyt skal undersøges kl 9:00 ca og ellers måske skal jeg ha piller igen.
og hvor fint et navn. Tillykke med jeres lille pige
Love Angel skriver: Jeg er ikke nået dertil endnu desværre. Jeg bliv sat igang igår med augusta piller og tog 8 piller men der stadig ikke sket en dyt skal undersøges kl 9:00 ca og ellers måske skal jeg ha piller igen. og hvor fint et navn. Tillykke med jeres lille pige
Øv! Jeg heppede sådan på dig Forhåbentlig er baby kommet til verden nu?
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128