Igangsættelse i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
15 svar
9 synes godt om
12. januar

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej alle 

Jeg har ikke været ret meget aktiv på siden her, siden jeg bliv gravid. Jeg har gået i de ca 9 måneder og bekymret mig om den her graviditet det meste af tiden. Heldigvis er jeg ved vejs ende. Og som overskriften siger, så skal jeg sættes i gang imorgen kl 9:00 der vil jeg være 38+3  

De sidste uges tid og jo tættere jeg kommer på min fødsel tar det mere og mere af mit fukos og tankemyldre konstant. Jeg skal møde op imorgen også skal de lige tjekke mig så vi finder ud af hvilket form de vil sætte mig i gang med. ih hvor jeg håber alt gå godt og hurtigt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er så dejligt, at du er kommet så langt, og snart ka mødes jeres lille ny.

Jeg håber alt går vel i morgen, og når det hele er overstået, endelig ka føle glæden og lade nogen af alle jeres bekymringer fare! 

Også vil jeg glæde mig til, at høre hvor stor, den lille ny er, når den er kommet sikkert til verden.

Mange tanker til jer, I morgen vh Stine 

Anmeld Citér

12. januar

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Hej alle 

Jeg har ikke været ret meget aktiv på siden her, siden jeg bliv gravid. Jeg har gået i de ca 9 måneder og bekymret mig om den her graviditet det meste af tiden. Heldigvis er jeg ved vejs ende. Og som overskriften siger, så skal jeg sættes i gang imorgen kl 9:00 der vil jeg være 38+3  

De sidste uges tid og jo tættere jeg kommer på min fødsel tar det mere og mere af mit fukos og tankemyldre konstant. Jeg skal møde op imorgen også skal de lige tjekke mig så vi finder ud af hvilket form de vil sætte mig i gang med. ih hvor jeg håber alt gå godt og hurtigt

Jeg ønsker dig og jer en smuk oplevelse

Anmeld Citér

12. januar

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Hej alle 

Held og lykke i morgen Jeg håber, at det bliver en god oplevelse.

Min pige blev forresten født d. 9/10, som vidst nok er din fødselsdag- hvis jeg husker rigtigt?

Anmeld Citér

12. januar

Love Angel

Mor til 4
StineW79 skriver:

Det er så dejligt, at du er kommet så langt, og snart ka mødes jeres lille ny.

Jeg håber alt går vel i morgen, og når det hele er overstået, endelig ka føle glæden og lade nogen af alle jeres bekymringer fare! 

Også vil jeg glæde mig til, at høre hvor stor, den lille ny er, når den er kommet sikkert til verden.

Mange tanker til jer, I morgen vh Stine 

Tusind tak for din søde besked. Ja glæden kommer først i os som forældre når alt er veloverstået og vi har vores lille baby i armene som har det godt og vi kan tag babyen med hjem.

og ja skal nok opdater jer når jeg har født

Anmeld Citér

12. januar

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Jeg ønsker dig og jer en smuk oplevelse

Tusind tak. Ja håber sådan at vi gå fra hospitalet lykkelig med vores lille baby.

selvom jeg ikke har været aktiv så meget på siden, så kan du tro at jeg følger med på sidelinjen med jer der har testtråd. Og ønsker at i alle snart stå med en glædelig positiv teste

Anmeld Citér

12. januar

Love Angel

Mor til 4
Mor_til_F_og_V skriver:

Held og lykke i morgen Jeg håber, at det bliver en god oplevelse.

Min pige blev forresten født d. 9/10, som vidst nok er din fødselsdag- hvis jeg husker rigtigt?

Tusind tak. 
og hehe hvor sødt og sjovt, ja 9/10 på min fødselsdag du husket rigtigt. Hvad har i kaldt hende? Og gå det godt med hende/jer?

Anmeld Citér

12. januar

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Love Angel skriver:

Hej alle 

Jeg vil gerne tro at denne graviditet har været en udfordring rent følelsesmæssigt. Jeg sender dig al mulig lykke og ønsker om en god fødsel

Anmeld Citér

12. januar

Love Angel

Mor til 4
SDD skriver:

Jeg vil gerne tro at denne graviditet har været en udfordring rent følelsesmæssigt. Jeg sender dig al mulig lykke og ønsker om en god fødsel

Tusind tak. Ja i den grad, meget hård og opslidende. Nu vil jeg bare få det overstået og få vores baby med hjem.

Anmeld Citér

13. januar

Kis92

Profilbillede for Kis92

Jeg ønsker jer en fantastisk dag. Jeg er sikker på at det nok skal gå godt og I får den dejligste baby med hjem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.