Kis92 skriver:
Åh jeg håber sådan at han har det godt derinde. Jeg mærker han ihvertfald både morgen og aften, det er svært hvis der skulle være noget alvorligt med ham... Storebror glæder sig også til lillebror kommer, så det er alt for uoverskueligt hvis det ikke går godt.
Jeg er næsten sikker på at vi går med fostervandsprøven. Jeg skal heller ikke se hvad der skal ske.
Vi skal jo svare på hvad vi ønsker at vide om sekundær fund, den er svært. Hvor meget ønsker man egentlig at vide.. Godt at vi får en samtale med lægen.
Jeg tror bare jeg må klare mig igennem mandag...
Det er rigtig gode tegn at du mærker ham, håber virkelig at deres fund er ubetydelige 
Vi synes også at det var lidt svært det med, hvor meget vi ville vide, også fordi de samtidig tog blodprøver på os (noget med at sikre, at evt fund i fostervandsprøven ikke var noget vi selv bar rundt på. Jeg ved ikke om de altid gør det). Så vi skulle både tage stilling til hvor meget vi ville vide om vores lille pige, og hvor meget vi ville vide om os selv. Men vi valgte det hele, dog fordi fostervandsprøven viste kromosomafvigelse, tjekkede de kun for den hos os, og det kan jeg simpelthen ikke huske om vi selv valgte, men jeg synes det var rart.
Jeg håber som sagt alt det bedste for jer og jeres lille, ventetiden er bare så svær, og du må gerne spørge om alt hvad du kunne have behov for ❤️
Anmeld
Citér