Så er jeg kommet hjem fra misdannelse scanning og sidder i bilen og magter ikke mere lige nu. Næsten alt så godt ud, men der var to ting der ikke var helt "rigtige" eller hvordan man nu siger det. Der var lidt væske ved hjernen, men som i sig selv ikke er et problem og som jeg forstod det, nok bare forsvinder af sig selv. Og så var der en lille smule kalk ved hjertet, som igen i sig selv ikke er farligt. Men fordi der var to faktorer der spillede ind, er vi blevet tilbudt samtale med læge og fostervandsprøve på tirsdag. Alt andet så godt ud og han(baby) havde den fineste næse sagde lægen.
Puha det er lidt for overvældende lige nu. Jeg er begyndt at mærke ham dagligt og vil ikke at der er noget med ham.. Vejen til denne graviditet har også indeholdt to aborter, så jeg går helt i katastrofe tanker. Øv, det var ikke lige sådan jeg regnede med at det skulle gå i dag.
Vi har lige nu fået tre muligheder, fostervandsprøve, blodprøve fra mig eller at gøre ingenting.
Min kæreste har natarbejde, så er alene med vores dreng og mine tanker i hvert fald til i morgen. Men jeg tager hjem til mine forældre, at jeg ikke kan overskue at være alene.
Anmeld
Citér