Når en kollega fyres....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Kaufie

Hvad har I gjort når en af jeres kolleger er blevet fyret?

Er den naturlige reaktion ikke at snakke med vedkommende om det - spørge om han/hun er ok - skælde lidt ud over cheferne?

Jeg spørger fordi jeg nu har været på arbejde 3 dage siden jeg blev opsagt i fredags. Pigerne har jeg snakket meget med - men mændene på jobbet har ikke mælet et ord med mig udover "godmorgen", "velbekom" og "ses i morgen" Virkelig ubehageligt at føle sig frosset ud allerede.

De ved ikke hvad de skal sige - det er jeg klar over - men for fanden da en gang vatnisser. Ikke engang vores kørende sælgere har sendt en trøstemail - til trods for at det var dem, der overtalte min chef til at få mig ind i firmaet igen efter barsel.

Bliver nok selv nødt til at fortælle dem jeg ikke smitter....

Er det ikke en unormal opførsel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Lise

Øv, hvor er de tarvelige

Jeg kan ikke lige huske at jeg nogensinde har arbejdet et sted, hvor én er blevet fyret, uden at blive fritstillet eller sendt hjem med det samme. Når jeg har fået af vide at kollegaer er blevet fyret, så har jeg altså ikke set dem efter... Så jeg ved af gode grunde ikke hvad "normal adfærd" er, men kan godt forstå at du hellere ville have at de kommer hen og taler med dig, i stedet for at gå en bue omkring bare fordi de ikke aner hvad de skal sige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.